انعقاد تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک بین آموزش‌وپرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

اردبیل (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای کارایی موثر در بهینه‌سازی مصرف انرژی منعقد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک بین آموزش‌وپرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به ظرفیت‌های متعدد آموزش و پرورش برای معرفی ایده‌ها و برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: امیدواریم برنامه‌های شرکت برق و پویش‌های مورد نظر به بهترین نحو در بین دانش‌آموزان و مدارس اطلاع‌رسانی شود.

صفری از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مرتبط با بهینه‌سازی مصرف برق خبر داد و افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان از توسعه طرح‌های مرتبط با پویش‌های مدیریت بهینه مصرف برق استقبال کرده و آماده تجلیل و تکریم از فعالان این برنامه‌ها به نحو مطلوبی است.

حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت تسریع در روند فعالیت‌های فی‌مابین گفت: نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ بهینه مصرف برق بر کسی پوشیده نیست. از این رو انعقاد تفاهم‌نامه فوق، اهمیت به‌سزایی در معرفی پویش «همیار با انرژی» دارد.

قدیمی، بهره‌گیری از مشارکت دانش‌آموزان در گسترش فرهنگ بهینه مصرف انرژی در صرفه جویی از انرژی‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم در سایه انعقاد این تفاهم‌نامه علاوه بر تقویت حس مسئولیت‌پذیری در بین دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و کادر مدارس، استفاده درست از انرژی و راهکارهای مصرف صحیح برق به مردم آموزش داده شود.

وی با عنوان اینکه میزان مصرف انرژی در کشورمان بیشتر از استانداردهای جهانی است، گفت: در راستای سیاست‌های دولت و به منظور مدیریت بهینه مصرف برق در کشور، پویش همیار با انرژی آغاز شده که استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در معرفی بهتر و بیشتر این پویش، لازم و ضروری است.

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ۷ ماده و با اعتبار ۴ ساله منعقد شد که در سال‌های گذشته نیز این تفاهم‌نامه در راستای همکاری مشترک، منعقد شده بود که با اتمام زمان تفاهم‌نامه قبلی، تفاهم‌نامه جدید امروز به امضای 2 طرف رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار