برگزاری جلسه ادوار شورای شهر تهران همزمان با روز شوراها

تهران (پانا)- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای ادوار شورای شهر تهران همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ادوار شورای شهر تهران همزمان با روز شوراها

نادعلی در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح برنامه‌های نهم اردیبهشت ماه روز شوراها گفت: در دوره ششم شورا قرار داریم و حدود یک سال و چند ماه از این دوره باقی مانده است. قطعا روز شوراها می‌تواند در ایفای نقش ما در کسوت نمایندگی مردم روز مهمی باشد و بهانه‌ای است که به امر مهم شورا توجه ویژه داشته باشیم و فرصتی فراهم کنیم که همکارانمان در ادوار مختلف که در این حوزه ایفای نقش کرده‌اند را در یک جلسه در کنار هم داشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس برای روز نهم اردیبهشت‌ ماه از اعضای ادوار شورای اسلامی شهر تهران دعوتی خواهیم کرد تا در این جلسه حضور پیدا کنند و به موضوع شوراها پرداخته شود و در حقیقت یک همفکری فراجناحی صورت بگیرد و امیدواریم که این موضوع به یک سنت تبدیل شود و در دوره‌های مختلف با برگزاری این جلسات موضوع شوراها مورد بحث و بررسی اعضای ادوار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: آقای زاکانی شهردار تهران نیز در ابتدای این دوره قصد داشتند چنین جلسه‌ای را برای شهرداران ادوار تهران برگزار کنند که در نهایت به برگزاری جلسه با شهردار دوره قبل ختم شد. قطعا می‌توان از دل برگزاری این جلسات یک کارگروه تشکیل داد و یا اینکه این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

نادعلی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها با انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همزمانی برگزاری این دو انتخابات باعث می‌شود که انتخابات شوراها تحت تاثیر گرایشات سیاسی باشد. شاید برگزاری جلسه ادوار اتفاقی اصلاحی در این حوزه باشد تا رفتار شوراها تغییر کند. بی‌تردید شنیدن انتقادات سبب نخواهد شد که پیگیری دیدگاه‌های فنی با مشکل مواجه شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص برگزاری برنامه‌های دیگر برای روز شوراها گفت: در این روز آغاز به کار شوراهای محلات را خواهیم داشت. در حال حاضر اعضای هیات امنا در محلات مشخص و احکام در حال تدوین است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص محل برگزاری جلسه ادوار شورای شهر تهران نیز گفت: پیشنهاد ما برای برگزاری این جلسه مکان شورای شهر تهران است که با این روز و این جلسه موضوعیت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار