توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان

توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان

جعفر صباغیان در بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی اظهار داشت: در کل کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی توزیع غذای گرم و رسیدگی به ایتام و محسنین را دو برنامه مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در راستای کمک به معیشت نیازمندان و همزمان با ماه مبارک رمضان، آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در سراسر کشور آغاز به کار کردند. ‌

افزایش ۲۰ درصدی کمک خیرین نسبت به سال ۱۴۰۲

صباغیان با بیان اینکه هم اکنون ۲هزار و ۹۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور فعال هستند، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد رفع نیازهای مادی و معنوی مددجویان را مهمترین رسالت این نهاد عنوان کرد و افزود: خیرین و مردم نوع‌دوست کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام کمیته امداد و یا شماره گیری کد دستوری #۱۲* در طرح معنوی حمایت از ایتام و محسنین، مشارکت داشته باشند. ‌

صباغیان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی خیرین در کمک به نیازمندان و ایتام گفت: کمک‌های خیرین و حامیان در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار