بیش از ۳ میلیون نیروی داوطلب، جوان و امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرد که بیش از سه میلیون نفر از نیروی های داوطلب، جوان و امدادگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ مشارکت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۳ میلیون نیروی داوطلب، جوان و امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند

یعقوب سلیمانی در جریان رزمایش خودرویی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر که پیش از ظهر امروز در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال بهار قرآن و بهار طبیعیت همزمان با هم فرا می‌رسد و همین موضوع مسئولیت جمعیت هلال احمر را در ارائه خدمات چه از نوع کمی و چه از نوع کیفی دو چندان کرده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شعار طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در سال 1403 گفت: ما شعار همراهتان هستیم را انتخاب کردیم، هلال احمر حقیقتا اولویت و دغدغه خود را همراهی با مردم و حضور در کنار آنان می‌داند.

وی ادامه داد: در نوروز امسال پایگاه‌های امدادی، پست‌های ثابت، پست‌های سیار، ایجاد فضای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اجرای پویش هلال رحمت،  طرح مروجین سلامت و پایش سلامت، برپایی ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی و ...  بیشتر از سال‌های گذشته از سوی هلال احمر اجرا شده است و خدمات ما تکمیل‌تر و بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه در بسیاری از این ماموریت نیروهای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر مشارکت دارند، گفت: ۱۷۰۰ پست ثابت و سیار خواهیم داشت که شاهد رشد ۳۰ درصدی آن نسبت به سال قبل هستیم. همچنین تلاش و برنامه‌ریزی کردیم تا اقدامات هلال احمر در نوروز امسال، اقداماتی واقعی و موثر و کارگشا باشد.

سلیمانی با بیان اینکه بار مهمی از ماموریت نوروز بر عهده داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر است، گفت: سه میلیون نیروی داوطلب، امدادگر و ... در طرح نوروز ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر حضور و مشارکت خواهند داشت. از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر از عوامل  امدادی نیز در طرح ملی نوروزی برای خدمت رسانی حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار