دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

مربیان پرورشی در مدارس نقش مهمی در روشنگری نوجوانان دارند

تهران (پانا) - رویداد «دختران ایران» با حضور روایتگران نوجوانی از سراسر کشور صبح امروز به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی در مدارس نقش مهمی در روشنگری نوجوانان دارند

دختران ایران روایت دانش‌‌آموزان دختر نوجوان کشورمان از دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، حقیقت‌گویی و تحقق جهاد تبیین است.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته ۳۸ هزار دروغ گفته شد، کتابی در این زمینه نوشته شده و همه را بیان کرده است. دشمن هزینه‌های زیادی را برای ما به وجود آورد، اما اگر ما کم‌کاری کنیم و فقط نظاره‌گر باشیم، دشمن نقشه‌های خود را پیش خواهد برد. دشمن شبانه‌روز در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند جوانان و نوجوانان ما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی ادامه داد: ما باید با قدرت بیشتر و تبیین و روشنگری برای اذهان نوجوان خود اقدام کنیم. باید قبل از اینکه دیگران بخواهند ذهن فرزندان ما را تحت تاثیر قرار دهند، خودمان خوراک مناسب را برای آن‌ها فراهم کنیم.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: معاونان و مربیان پرورشی در مدارس نقش خیلی مهمی در روشنگری نوجوانان دارند. باید ارتباط نزدیک و مستمر با دانش‌‌آموزان داشته باشند. 

لاجوردی تاکید کرد: فرزندان ما ۱۲ سال در مدارس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید تمام توان خود را به کار بگیریم در کنار ارتقای سطح علمی آن‌ها، از نظر تربیتی نیز به سطح مطلوب برسند. 

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه ما سخت است، یک ایران هست و هزار دشمن، گفت: اگر ما گوش به فرمان سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم هیچوقت مسیر را گم نخواهیم کرد. 

لاجوردی گفت: رهبر انقلاب فرمودند اگر ما روایت صحیح را بیان نکنیم، با روایت‌های غلطی مواجه خواهیم شد که دشمنان می‌سازند. ما باید روایت صحیح و به موقع داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار