سرپرست اداره کل اداری و مالی سازمان تعلیم و تربیت کودک به پانا خبر داد:

تصویب آیین‌نامه تخلفات کارکنان و مربیان کودکستان‌ها در دستورکار سازمان تعلیم و تربیت کودک

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل اداری و مالی سازمان تعلیم و تربیت کودک از بررسی آیین‌نامه تخلفات کارکنان و مربیان موسسات و کودکستان‌ها در بیست‌وششمین جلسه کمیسیون دائمی هیئات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب آیین‌نامه تخلفات کارکنان و مربیان کودکستان‌ها در دستورکار سازمان تعلیم و تربیت کودک

سید‌محمدمهدی طه حسینی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد کمیسیون دائمی هیئات امنای سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: «در کمیسیون دائمی هیئت امنای سازمان تعلیم و تربیت کودک براساس رای هیئت امنا، مواردی در زمینه آیین‌نامه‌ها تصویب می‌شود.»

وی ادامه داد: «اعضای هیئت امنا گرد یکدیگر جمع شده و با بررسی موارد آیین‌نامه‌ها، پیشنهادات و مخالفت‌های خود را در جلسات مطرح کرده و بررسی می‌کنند.»

حسینی از بررسی آیین‌نامه تخلفات کارکنان کودکستان‌ها در جلسه اخیر هیات امنا خبر داد و گفت: «در جلسه بیست‌وششم کمیسیون دائمی هیئات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک مبحث تخلفات کارکنان و مربیان موسسات و کودکستان‌ها مطرح شد. این آیین‌نامه به تازگی جمع‌آوری، تدوین و در نهایت نگارش شده است. در اولین جلسه سال ۱۴۰۳، آیین‌نامه تخلفات کارکنان کودکستان‌ها برای بررسی به کمیسیون هیئت امنا ارسال شده است.»

سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان تعلیم و تربیت کودک بر ضرورت تشکیل چند جلسه هیات امنا برای تصویب این آیین‌نامه تاکید کرد و افزود: «بررسی آیین‌نامه تخلفات کارکنان کودکستان‌ها احتمالا در سه یا چهار جلسه کمیسیون انجام خواهد شد. یعنی عملا در این جلسه از کمیسیون هیئت‌امنا مصوبه‌ای تا انتهای مسیر بررسی آیین‌نامه نخواهیم داشت. زمانی که این مصوبه به تصویب کمیسیون هیئت‌امنا می‌رسد، آماده شده و نسخه نهایی آن در اولین جلسه کمیسیون هیئت‌امنا برای تصویب نهایی بررسی می‌شود.»

وی گفت: «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مرحله‌ای قرار دارد که آیین‌نامه‌‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی را در دستور کار دارد و این برنامه‌ها مبتنی بر موارد پژوهشی و علمی در اداره‌کل پژوهش سازمان در حال تدوین و بررسی است. جلسات کمیسیون هیئت‌امنا در سال ۱۴۰۳ با نظم و استمرار خاصی به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا ماده‌واحده‌ها به‌صورت صد در صدی و بدون مشکل متنی آماده شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار