برخورد قاطع آموزش‌وپرورش با عوامل مدرسه‌ای در سراوان به‌خاطر تنبیه یک دانش‌آموز

تهران (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درخصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز دبستان ۱۳ آبان روستای دزک شهرستان سراوان جوابیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطع آموزش‌وپرورش با عوامل مدرسه‌ای در سراوان به‌خاطر تنبیه یک دانش‌آموز

به‌دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان تنبیه بدنی دانش آموز "محمدطاها کریم خانی" محصل پایه اول دبستان ۱۳ آبان روستای دزک شهرستان سراوان در برخی کانال‌های اجتماعی، به اطلاع می‌رساند:

«پس از بررسی موضوع یادشده محرز گردید که متاسفانه این خبر صحت داشته و معلم مربوطه تحت تاثیر احساسات و هیجانات لحظه‌ای، ناخواسته مبادرت به این اقدام غیر انسانی و خلاف قوانین و ضوابط حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت نموده است. 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سراوان پس از آگاهی یافتن از این موضوع (روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱) بلافاصله با هدف بررسی صحت و سقم و چگونگی وقوع این مسئله، اقدام به اعزام تیمی متشکل از مسئولین واحدهای نظارتی و آموزشی به مدرسه نموده و در اولین مرحله ابلاغ مدیر مدرسه یاد شده لغو و معلم مربوطه نیز با تشکیل پرونده تخلفاتی، به منظور سیر مراحل اداری و صدور رای به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده است. 

شایان ذکر است: موضوع ممنوعیت تنبیه بدنی و لزوم پرهیز از این عمل غیر انسانی در مدارس از طریق ارسال دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلف و متعددی هر ساله به مدیران، معلمان و عوامل اداری و آموزشی مدارس اطلاع رسانی می‌گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار