وزیر آموزش و پرورش در جمع مسئولان سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

نقش معلم در تربیت نیروی انسانی تمام‌نشدنی و ماندگار است

تهران (پانا) - کارکنان سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در دیداری صمیمانه با وزیر آموزش و پرورش، برنامه‌های این سازمان در سال 1403 را تشریح کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلم در تربیت نیروی انسانی تمام‌نشدنی و ماندگار است

‌به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر‌‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، در این دیدار صمیمی وزیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده این سازمان‌ در سال گذشته گفت: رویکرد فرهنگی و تربیتی سازمان‌، برگزاری دور‌ه‌های توانمند‌سازی و گزینش معلمان مدارس غیر دولتی‌، نظارت جدی بر عملکرد مدارس و مراکز غیر دولتی، رسیدگی به تخلفات‌، پیگیری تفاهم‌نامه‌ها، اصلاح قانون مدارس و مراکز غیر دولتی‌، بازنگری قانون شوراهای آموزش و پرورش و انعکاس مطلوب رسانه‌ای و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های سازمان مدارس و مراکز غیر‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اقدامات ارزنده این سازمان است که در سال گذشته اتفاق افتاده و در سال جدید قطعا روند مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت.

رضامراد صحرایی با اشاره به اینکه تمامی معاونت‌ها در وزارت آموزش و پرورش با همگرایی و هم‌افزایی می‌توانند نظام تعلیم و تربیت کشور را به قله پیشرفت نزدیک کنند، تاکید کرد: یکپارچگی‌، همصدایی و هم‌‌نوایی رمز موفقیت هر سازمانی است و یک مجموعه وقتی به رشد می‌رسد که تمامی اجزای آن همزمان و با یکدیگر رشد متعادل داشته باشند.

صحرایی با تاکید بر نقش بی‌بدیل دستگاه تعلیم و تربیت کشور در ساختار جامعه گفت: نقش معلم در تربیت نیروی انسانی تمام‌نشدنی و ماندگار است و این بزرگترین سرمایه و ظرفیت آموزش و پرورش است.

در ابتدای این نشست ‌احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از روند عملکرد برنامه‌های سازمان در سال گذشته‌، گفت‌: سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به دلیل تنوع فعالیت و گستردگی مخاطبین در محورهای مختلف به ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس توجه جدی دارد‌.

وی برخورد با متخلفان و نظارت بر روند فعالیت‌های مدارس و مراکز را مورد تاکید قرار داد و افزود‌: با توجه به نظارت‌‌های مستمر و پیگیری‌های جدی از سوی سازمان آمار تخلفات مدارس و مراکز در کشور کاهش چشمگیری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار