مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد:

تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

تهران (پانا) - مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد تعهدات خیرین که تا سال گذشته ۴ هزار میلیارد بود، امسال به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که نشان از توجه آن‌ها به امر مهم مدرسه‌سازی دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در آیین ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس سراسر کشور که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه خیرین در طول سالیان گذشته توجه خوبی به مدرسه‌سازی داشته‌اند، گفت: تعهدات خیرین از سال گذشته که ۴ هزار میلیارد تومان بود، اکنون به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. اکنون مدارسی که ساخته می‌شود با مشارکت بیش از ۵۰ درصدی خیرین احداث می‌شوند.

محمد جعفری گفت: ما معتقدیم اگر خیرین فقط فضا را بسازند و به محتوا توجه نکنند، نتیجه خوبی به دست نخواهد آمد. به همین خاطر کمیسیون مدرسه‌یاری را راه‌اندازی کردیم. در اقدامی دیگر موضوع مهارت‌آموزی در دستور کار خیرین قرار گرفته است. ما اگر آینده بهتری را می‌خواهیم باید کاری کنیم که هر دانش‌آموز یک مهارت را فرابگیرد. به همین منظور نیاز هست که خیرین به تامین تجهیزات مدارس هم کمک کنند که خوشبختانه خیرین ورود کرده‌اند. 

رضا مرادی پدر شهید مدافع حرم علی مرادی، دارای ۳۴ سال سابقه تدریس در هنرستان‌های تهران، نیز در ادامه این آیین اظهار کرد: هرچه هنرستان‌ها تقویت و تجهیز شوند صنعت و تولید ما پیشرفت خواهد کرد. هنرجویی که از یک هنرستان فارغ‌التحصیل می‌شود باید یک مهندس آماده به کار باشد. هرچقدر در هنرستان‌ها سرمایه‌گذاری شود، آینده بهتری را شاهد خواهیم بود. 

در ادامه از پدر این شهید توسط معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تقدیر شد.

شهید علی مرادی فارغ‌التحصیل هنرستان شهیدرجایی در منطقه ۱۸ تهران بود. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار