علی فرهادی خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کرد؛

باید از نعمت انتخابات برای رقم زدن سرنوشت ‌کشورمان‌ ‌استفاده کنیم

تهران (پانا) - معاون وزارت آموزش و پرورش ‌با بیان اینکه خیلی از کشورها حاضر نیستند از حق انتخابات هزینه کنند، گفت ما به مجاهدت شهدا، ایثارگران، جانبازان و کسانی که در این راه خون دادند، این نعمت را داریم و باید در بهینه‌ترین حالت برای رقم زدن سرنوشت خوب کشورمان، از آن استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
باید از نعمت انتخابات برای رقم زدن سرنوشت ‌کشورمان‌ ‌استفاده کنیم

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا، ضمن دعوت مردم ایران به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفندماه، بیان کرد: «خداوند بر اساس نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار داده، از ما سوال می‌پرسد. حتما این حق انتخاب در جامعه توسط کسانی محقق شده که مجاهدت و تلاش کردند و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را تغییر دادند که ما بتوانیم رای بدهیم.» 

وی افزود: «می‌گویند شکر نعمت به استفاده خوب از آن نعمت است. انتخابات به ذات یک نعمت و داشته‌ای هست که هر جامعه‌ای آن را ندارد. کافی‌است نگاه کنیم به کشورهای اطراف که ببینیم چقدر حق انتخاب دارند و چقدر حاضر هستند برای ایجاد همچین حقی هزینه بدهند. ما به مجاهدت شهدا، ایثارگران، جانبازان و کسانی که در این راه خون دادند، این نعمت را داریم و باید در بهینه‌ترین حالت برای رقم زدن سرنوشت خوب کشورمان، از آن استفاده کنیم.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: «رای اولی‌ها مصداق رویش‌ها و امیدها هستند. یعنی رای اولی‌ها نشان می‌دهند که نظام مردم‌سالاری دینی در جریان و تولید هست و اینگونه نیست که یک مانیفست تحت عنوان مردم‌سالاری دینی توسط جمهوری اسلامی ایران ‌باشد. مردم‌سالاری مبتنی بر آموزه‌های وحیانی و ارزش‌ها است نه مردم‌سالاری بر‌اساس مکاتب بشری‌.» 

فرهادی بیان کرد: «تنها مکتبی که می‌توان با جرات گفت هیچ نقصی ندارد، اسلام هست. اسلام به معنای دین اسلام نیست. نقطه مقصود رشد همه ادیان تحت عنوان دین اسلام است و در این بستر یک مردم‌سالاری شکل گرفته که ما به آن مردم‌سالاری دینی می‌گوییم.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: «دانش‌آموزان ما در حال ادامه دادن این مردم‌سالاری مبتنی بر آموزه‌های الهی، وحیانی و دین مبین اسلام هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار