مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بهبود کیفیت آموزشى با تراکم، نیروى انسانى و محتوا ارتباط مستقیم دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: بهبود کیفیت آموزشى در کلاس‌های درس، ارتباط مستقیمی با موضوعات تراکم، فضاى آموزشى، نیروى انسانى و محتوا دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهبود کیفیت آموزشى با تراکم، نیروى انسانى و محتوا ارتباط مستقیم دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی؛ علی مطهری در جلسه شورای دبیران دبیرستان شهید چمران ارومیه اظهار کرد: کیفیت‌بخشى در حوزه‌های مختلف، یکى از اولویت‌هاى مهم آموزش و پرورش استان بوده و علاوه بر آموزش رفتارهاى عمومى و شهروندى، آموزش رفتارهاى منطبق با آموزه‌هاى ایرانى و اسلامى براى دانش‌آموزان، هدف نهایى آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: برخى موضوعات و مشکلات حوزه تربیتى و پرورشى موجود در مدارس علاوه بر فضاى تعلیم و تربیت، ریشه در بخش‌هاى مختلف از جمله جامعه، خانواده و فضای مجازى دارد و باید ریشه‌یابی و آسیب‌شناسى شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات موجود در فضای آموزشی گفت: در خصوص مشکلات موجود در بحث فضای آموزشى باید توجه داشت که موضوع فضا در آموزش و پرورش به ۴ بخش فضاى آموزشی، پرورشى، ورزشى و فرهنگى تقسیم می‌شود. علی‌رغم ایجاد ١٠٣۴ کلاس درس طى ٢ سال اخیر در سطح استان، هنوز یک مترمربع با میانگین کشوری در این زمینه فاصله داریم. همچنین بیش از یک هزار و ٧٠٠ کلاس درس نیمه‌تمام و در دست احداث در استان وجود دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و انجام اقدامات عمرانی به زودی به فضای موجود آموزشی افزوده شوند.

مطهری بیان کرد: مدرسه چمران، یکى از بهترین و ماندگارترین مدارس شهر ارومیه و استان است که بزرگان، مسئولان و عالمان متعددى از جمله شهید باکرى در این مدرسه تحصیل کرده‌اند و این مدرسه ضمن قدمت تاریخى، قدمت معنوى بسیار مهم و بالایى دارد و محل وقوع خاطرات چندین نسل از مردم شهر ارومیه نیز محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار