شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه نیک اندیش شهرستان نقده افتتاح شد

شعبه مدرسه ای خبرگزاری پانا در مدرسه نیک اندیش شهرستان نقده افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه نیک اندیش شهرستان نقده افتتاح شد

آیین افتتاح شعبه مدرسه ای خبرگزاری پانا با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی و رئیس سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده در مدرسه نیک اندیش شهرستان نقده برگزار شد.

نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این مراسم به اهمیت فعالیت خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا تریبون رسمی نهاد تعلیم و تربیت و سیستم آموزش و پرورش کشور است، فعالیت های این مجموعه در انتشار اقدامات،عملکرد و فعالیت های مختلف آموزش و پرورش قابل تقدیر است.

اسدی گفت: حضور خبرگزاری پانا در بطن مدرسه و پرداختن به موضوعات مدرسه ای می تواند نقطه عطف فعالیت های این خبرگزاری و همچنین آموزش و پرورش باشد، پرداخت رسانه ای فعالیت های نظام تعلیم و تربیت در مدارس از زبان دانش آموزان و برای دانش آموزان تأثیرات بسیار مهمی را خواهد داشت.

وی افزود: حضور دانش آموزان در تشکل های سازمان دانش آموزی، به خصوص خبرگزاری پانا یک گام بلند برای افزایش ضریب بهره وری اجتماعی آن ها در جامعه است؛ دانش آموزان با فعالیت در خبرگزاری پانا می توانند علاوه بر تربیت اجتماعی، آینده رسانه استان را نیز تأمین کنند.

در این مراسم دانش آموز مارال فاطمی به عنوان مسول شعبه مدرسه ای خبرگزاری پانا در مدرسه نیک اندیش شهرستان نقده معرفی شد.

به گفته عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی افتتاح 150 شعبه مدرسه ای برای سال 1403 در استان هدف گذاری شده و برنامه ریزی های لازم برای تحقق این امر صورت گرفته است.

شعبه پانا نقده

شعبه پانا نقده

شعبه پانا نقده

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار