معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

تدوین برنامه‌های ده‌گانه عفاف و حجاب آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از تدوین برنامه‌های ده‌گانه آموزش و پرورش این استان درخصوص عفاف و حجاب و نظارت بر روند اجرای آن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه‌های ده‌گانه عفاف و حجاب آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی

پناه‌علی حسین‌زاده در حاشیه جلسه کمیته عفاف و حجاب در گفت‌و‌گو با پانا از تدوین برنامه‌های ده‌گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: «رصد وضع موجود و تحلیل میزان رعایت قوانین مرتبط با عفاف و حجاب در مرحله اول برنامه‌ها است.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به تدوین شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و آموزش، اقناع‌سازی، فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغات محیطی هدفمند را از برنامه‌های مهم با رویکرد حجاب و عفاف معرفی کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت، بیشترین پتانسیل را برای اقدامات فرهنگی، هنری و تبلیغی دارد، توجه به موضوع تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع تبیین و تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب، حمایت مادی و معنوی می‌شود، گفت: «تشویق و ترغیب گروه‌های مختلف دانش‌آموزی در این خصوص از مدیران، معلمان و خانواده‌ها  مورد انتظار است.»

وی افزود: « نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در مراکز تربیتی و آموزشی بدون هیچ اقدام چکشی در حال اجرا است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار