اولین حضور بانوان در بازی پرشورها؛

بازی تراکتور و ذوب آهن چگونه گذشت؟

تبریز (پانا) - تیم های تراکتور و ذوب آهن امروز ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که نتیجه با برد ۴ بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۶۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بازی تراکتور و ذوب آهن چگونه گذشت؟

باوجود اینکه  قرار بود بازی تراکتور و ذوب آهن  در ساعت ۱۸:۳۰ مقابل هم قرارگیرند اما ساعت مسابقه به ۱۷تغییر یافت.

هنگام شروع مسابقه همچنان تماشاگران درحال ورود به ورزشگاه یادگار امام بودند، همچنین بانوان تراکتوری هم لحظات پرشوری را در ورزشگاه رقم می زدند که تعداد آن‌ها لحظه به لحظه بیشتر می‌شد و می توان گفت در لحظه شروع بازی جایگاه اختصاصی بانوان مملو از جمعیت بود.

ذوب آهن تنها تیمی هست که در نیم فصل دوم هیچ بردی نداشته است.  همچنین هیچ تیمی در این فصل بیشتر از تراکتور بازی بدون گل خوردن نداشت.

در نیمه اول بازی «پاکو خمس» تصمیم بر تعویض اعضا گرفت و امیدار شد که موفق به شکست حریف  شوند.

در دقیقه 35با اشتباه مدافعان تراکتور  محمد حسین اسلامی از ذوب آهن موفق به گل زدن به دروازه تراکتوری‌ها شد.

در دقیقه ۵۷ محمد اسلامی با ضربه ی خود نتیجه را تغییر داد و در دقیقه۶٠ محمد جواد محمدی با اشتباه پور حمیدی دروازه بان  تراکتور نتیجه ۳ بر صفر شد.

  همچنین در دقیقه ۸۲ با اشتباه دوباره مدافعان تی تی‌ها امیر حسین رنگرز با شوت سنگین از پشت محوطه جریمه نتیجه را ۴ بر صفر تغییر دادند.

عبدی از تراکتور در دقایق اضافی باقی مانده  در پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کرد و نتیجه یک بر ۴ به نفع ذوب آهن به اتمام رسید.

در دقایقی مهمی از بازی که از حساسیت بیشتری برخوردار بود تعدادی از تماشاگران تراکتور که هوادار پر و پا قرص این تیم بودند دچار افت فشار و بد حالی شدند که فورا به وضع آنها رسیدگی شد.

دانش آموز خبرنگار: نیلوفر عزیزی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار