رئیس شورای شهر یزد: شهید سلیمانی زندگی‌اش مایه وحدت و خونش موجب تقویت جبهه مقاومت است

یزد(پانا)- غلامعلی سفید اظهار داشت: یکی از شاخصه های ایشان این بود که با همه محبوبیت زیادی که داشت و مورد قبول همه بود اما هیچ موقع اختلاف در کشور ایجاد نکرد و کمترین قدمی در این مسیر برنداشت و همواره مایه وحدت بود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به شخصیت منحصربفرد سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سپاه قدس خدمت می‌کرد فردی شجاع، با اخلاص و با درک درست سیاسی و با دیانت کامل بود.

وی تصریح کرد: یکی از شاخصه های ایشان این بود که با همه محبوبیت زیادی که داشت و مورد قبول همه بود اما هیچ موقع اختلاف در کشور ایجاد نکرد و کمترین قدمی در این مسیر برنداشت و همواره مایه وحدت بود.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: همه افراد، گروه ها، جناح‌ها و حتی افرادی که در ظاهر به مسائل شرعی کمتر توجه داشتند؛ سردار قاسم سلیمانی و تفکر او را دوست داشتند و او نیز همه را فرزندان این آب و خاک می دانست و به این گونه افراد نیزارادت داشت و به دنبال آن بود که آن ها را نیز جذب کند. این روحیه در کمتر کسی دیده می شود که عامل ارزشی محبت به همه را در وجود خود داشته باشد.

وی افزود: چهره های بسیار خوبی داریم که بعضا باعث اختلاف در جامعه می شوند اما ایشان همه خوبی‌ها را در خود داشتند و هیچ گاه عامل اختلاف نشدند.

سفید با بیان این که از همه جهات سردار سلیمانی را یک فرد بسیار ارزشمند و مفید برای جامعه اسلامی می دانستم افزود: شهادت سردار سرافراز اسلام را به جامعه اسلامی ایران تسلیت می گویم و امیدوارم با شهادت او روحیه ایثار و فداکاری بیش از این در مردم کشور تقویت شود.

این چهره اصلاح طلب خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است که خون هرگز هدر نمی رود ولی خون قدرت پیدا می کند و حتی در قرآن نیز به این موضوع اشاره شده است و به همین دلیل خون سردار اسلام، حاج قاسم سلیمانی نیز هدر نخواهد رفت و مقاومت اسلامی در دنیا تقویت می شود و امیدواریم بیش از پیش جبهه مقاومت در برابر جنایت دشمن بایستد و با آن مقابله کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار