مهلت ثبت نام المپیادهای علمی کشورتمدیدشد

رشت (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان علاقمند تا ساعت 24 روز یکشنبه ( 8 دی ) وقت دارند تا با مراجعه به نشانی: oly.medu.ir در این رویداد علمی کشوری ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۹۹۰۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت نام المپیادهای علمی کشورتمدیدشد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، زهرا قلی پور با اعلام این خبر گفت : به دلیل تعطیلی های ناخواسته در هفته گذشته، ستاد مرکزی المپیادهای علمی کشوری با تشکیل جلسه اضطراری و برای رفاه حال دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ها، زمان ثبت نام را تا ساعت 24 روز یکشنبه 8 دیماه تمدید کرد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برگزاری این آزمون‌ها به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و همچنین حوزه‌های خارج از کشور، خاطرنشان کرد: برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم ویازدهم علاقه‌مند، آزمون المپیادهای علمی در رشته‌های ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم واخترفیزیک، علوم زمین، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت و پژوهشی برگزار می‌شود. قلی پور افزود: این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و بهتر است دانش آموزان ثبت نام را به ساعات پایانی موکول نکنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار