برگزاری جلسه آموزش خانواده دبیرستان علم وادب ابرکوه

ابرکوه (پانا) - جلسه اموزش خانواده دبیرستان علم وادب با موضوع آموزه های دینی و چگونگی رفتار والدین با فرزندان درسالن اداره ارشاد ابرکوه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزش خانواده دبیرستان علم وادب ابرکوه

دراین نشست که جمعی از اولیای دانش آموزان، مدیر، مربی پرورشی ،مشاور مدرسه ،معاون پرورشی اداره ومسئول سازمان دانش آموزی حضور داشتند مدیر دارالقرآن (مدرس آموزش خانواده) به تشریح آموزه های دینی و چگونگی رفتار والدین با فرزندان پرداخت و در این زمینه به تفضیل سخن گفت .

"ابوالفضل قاری زاده " درادامه به برشمردن ساحت های تعلیم وتربیت در سند تحول بنیادین پرداخت و گفت: عرصه تربیت دینی،دوستی ومحبت،اقتصادی وحرفه ای،اجتماعی وسیاسی،زیبا شناختی وهنری،علمی وفناوری از 6 ساحت مهم تعلیم وتربیت به شمار می آیند.

وی با یادآوری اکرام به فرزندان از همان زمان طفولیت وانتخاب نام نیکو راهکارهای لازم به خانواده ها را ارائه کرد و گفت: ضروری است خانواده ها با مطالعه دراین زمینه ، اطلاعات خود را به روز کنندو فرزندان خود را برای عصر خودشان تربیت کنند.

ایشان به سه اصل مهم (تدریج،ملاطفت ومدارا،دوری از تکلف وسخت گیری )اشاره کرد وسهل انگاری خانواده ها،دوگانگی گفتاربارفتار،افراط وتفریط در محبت ،اجبار واکراه،خشونت وسخت گیری بیجا،تبعیض وبی عدالتی را از آسیب های تربیت دینی عنوان کرد.

در پایان قاری زاده به معرفی چند کتاب در این زمینه پرداخت تا علاقه مندان در این زمینه به تهیه ومطالعه ان بپردازند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این جلسه خاتون آبادی مشاوردبیرستان علم وادب از همراهی اولیاء ،مدیرو کادر اموزشگاه دراین جلسه تشکر و قدر دانی کردوکلیپی از فعالیتهای پرورشی به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار