اکران 40 عنوان فیلم جشنواره رشد در مدارس آستارا

آستارا (پانا) - مدیر آموزش و پرورش آستارا از اکران 40عنوان فیلم کوتاه در قالب چهل و نهمین دوره از جشنواره فیلم رشد در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران 40 عنوان فیلم جشنواره رشد در مدارس آستارا


به گزارش خبرگزاری پانا ،سید سجاد موسوی گفت : چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های رشد با موضوعات علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در مدارس آستارا اکران می شود ،

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح ۴۰ عنوان فیلم در ۱۵۸ مدرسه دولتی و غیردولتی این شهرستان اکران می شود، افزود: فیلم های جشنواره بین المللی رشد که به صورت پویانمایی و فیلم سینمایی کوتاه هستند در نمازخانه ها و سالن های اجتماعات مدارس، مساجد مناطق روستایی و سالن اجتماعات کانون پرورشی حضرت امام خمینی(ره) اکران می شوند.

وی بیان کرد: فیلم های چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی رشد به صورت پایلوت در مدارس پروین اعتصامی، خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، عظمت، شهید باقی، شهید علی انصاری، حضرت زینب(س)، توحید، یوسف آبادی، شهید مرحبا، فرندخت، سروش و عصر پیام اکران می شود.

موسوی هدف از برگزاری این جشنواره را پر رنگ کردن و اهمیت بخشیدن به نقش فناوری‌های جدید به ویژه فیلم، رسانه‌های تصویری و تولیدات رسانه‌ای عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه این جشنواره در انتقال پیام‌های آموزشی و کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و فرهنگی دانش آموزان از طریق تصویر موثر است،خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی با توجه به غنای بالای آن به ویژه در جشنواره بین المللی فیلم رشد می‌تواند یادگیری دانش آموزان را تقویت کرده و یادگیری آنان را ریشه دار کند که این امر برای همه دانش آموزان موثر است.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته ۳۲ عنوان فیلم در قالب جشنواره رشد برای دانش آموزان اکران شد،گفت: در چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی رشد در ۲۵ درصد مدارس، فیلم ها اکران شدند که امسال در ۱۰۰ درصد مدارس فیلم ها اکران می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار