مدیرحج و زیارت استان سمنان:

اعزام زائران به عتبات عالیات از طریق فرودگاه سمنان پیگیری شود

سمنان (پانا) - مدیرحج و زیارت استان سمنان گفت: اعزام زائران به عتبات عالیات با تعیین مرز هوایی از طریق فرودگاه سمنان پیگیری شود.

کد مطلب: ۹۷۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام زائران به عتبات عالیات از طریق فرودگاه سمنان پیگیری شود

خلیل دلپاک مدیرحج و زیارت استان سمنان، گفت : مشکلات زیرساختی برای بهبود کیفیت اعزام‌ها از استان سمنان به عتبات عالیات برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: تنها در اربعین امسال بیش از ۲۹ هزار نفر از استان سمنان برای بهره‌مندی معنوی به عتبات عالیات اعزام شدند و با وجود ظرفیت‌های مذهبی و اعتقادی می‌توان برای اعزام زائران از طریق فرودگاه سمنان به کربلا و نجف اقدام کرد.

مدیر حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: تعیین مرز هوایی و تضمین مسافر از زیرساخت‌های ‌مهم برای اعزام زائران از فرودگاه سمنان به عتبات عالیات به صورت هوایی است.

دلپاک تصریح کرد: اگرچه مشکلات اقتصادی در سال‌های گذشته در کاهش سفرهای خارجی مردم تاثیرگذار بوده است اما برای رفع موانع زیرساختی نباید به شرایط کنونی توجه کرد و با رفع فشارهای خارجی سفرهای مردم به عتبات عالیات در سال های آینده شدت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ناوگان ریلی، هوایی و جاده‌ای در استان ظرفیت ممتاز برای رونق اقتصادی و گردشگری مذهبی است و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان از فرودگاه سمنان برای جذب گردشگر خارجی بهره برد.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: ایده‌پردازی و استفاده بهینه از فرودگاه سمنان برای رونق اقتصادی در استان در دستور کار قرار گیرد و حج و زیارت استان کمک‌های فنی برای اعزام زائران به عتبات عالیات را به مسئولان انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار