رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرک های صنعتی یزد:

اشتغال، خط اول امنیت است

یزد(پانا) -علی اکبر حجت در نشستی با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاری استان،گفت :اشتغال، خط اول امنیت است و اگر اشتغال باشد، امنیت نیز به تبع آن وجود خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۷۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرکهای صنعتی استان یزد نقش سرمایه گذاری را در ایجاد اشتغال و تولید مهم ارزیابی کرد و گفت: معتقدم باید عرصه را برای فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد فراهم کرد.
حجت افزود: اگر بخش خصوصی مورد اعتماد قرارگیرد و از سوی دولت حمایت شود می تواندکارهای عظیمی برای بهبود وضعیت اقتصادی، تولید و اشتغال انجام شود.
وی با بیان اینکه ایران غنی ترین کشور دنیاست، اقتصاد را دارای فرمولی خاص دانست که اگر به ترکیبات آن دست بخورد نتیجه مورد انتظار را نخواهد داد.
وی با تاکید بر سالم سازی و شفاف سازی اقتصاد، نقش این دو را در جلب اعتماد مردم یادآور شد و گفت: کشور دارای نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که باید با مدیریت صحیح از این سرمایه ی گرانبها به بهترین شکل استفاده شود.
وی با بیان اینکه دولت، کارگر و کارفرما باید در کنار هم و همدل باشند گفت: دولت باید از بخش تولید و صنعت حمایت کند و بخش صنعت نیز در راستای سیاست های دولت گام بردارد.
حجت تصریح کرد: با پول میتوان ایجاد ثروت کرد و فقر را از بین برد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با تاکید بر ارتباط بیشتر دولت با بخش خصوصی، عنوان نمود : دولت در تلاش است مسیر پیش روی تولید و اشتغال را هموار نماید و در این راستا اقدام به تسهیل محیط کسب و کار از طریق شناسایی قوانین مخل، نموده است . در این راستا این اداره کل آمادگی دارد از طریق هیئت مقررات زدایی این موضوع را پیگیری نماید.
محمد دهقان منشادی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی سیاست های خوبی با هدف رفع چالشها و تنگناهای بخش خصوصی تدوین نموده که نشست با تشکل ها و فعالین بخش خصوصی و دریافت چالشها و نقطه نظرات ایشان در حوزه فعالیت این وزارت و پیگیری جهت رفع آنها، در همین راستاست.
لازم به ذکر است، شهرک صنعتی یزد اولین شهرک صنعتی مستقل ایران است که در حال حاضر 837 واحد صنعتی و 19 هزار کارگر در این شهرک فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار