خواهر شهید حسین فهمیده:رسالت بزرگ شهیدان تربیت حسین فهمیده هابرای آینده کشور است

اسلامشهر(پانا) - همایش بسیج دانش آموزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)،مدیر آموزش و پرورش،عضو شورای شهر،فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس دختران و پسران به همراه نمایشگاه هفته بسیج در سالن فجر آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خواهر شهید حسین فهمیده:رسالت بزرگ شهیدان تربیت حسین فهمیده هابرای آینده کشور است

در این نشست،فرشته فهمیده درسخنانی با تشریح زندگی شهید حسین فهمیده بیان داشت:شهیددر سومین روز ماه محرم سال 46در شهر قم متولدو به همین جهت نام حسین برای او انتخاب شد و پس از سپری شدن دوران تحصیلات ابتدایی با خانواده به شهر کرج عزیمت کرد.

او در ادامه افزود:فعالیتهای سیاسی و انقلابی شهید فهمیده با نشر پیامهای امام راحل و حضور درعرصه راهپیمایی‌های انقلاب اسلامی و اوج برنامه‌ها با تسخیر لانه جاسوسی ادامه یافت و با شروع جنگ تحمیلی در سال 59به مناطق ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس عزیمت کرد و سرانجام زیر تانک دشمن رفت و پیکر نیمه سوخته شهید در قطعه بیست و چهارم بهشت زهرا (س)به خاک سپرده شد.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان البرزدر بخش دیگری ازبیاناتش اذعان داشت: رسالت بزرگ شهیدان که برعهده مامیباشد،تربیت حسین فهمیده‌هابرای آینده کشور است و ادامه داد،پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم رهبری چراغ راه روشن برای تربیت نسل سوم وچهارم انقلاب درآینده دستگاه تعلیم و تربیت است.

خواهر شهیدفهمیده تصریح کرد:بر طبق سند تحول بنیادین برای رسیدن به حیات طیبه در دوبال تعلیم و تربیت پنج ساحت پرورشی تعیین شده و میبایست با گرامیداشت یادو خاطره سی و شش هزار شهید دانش آموزو سایر شهدای انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بر خود ببالیم و تلاش کنیم در این نظام اسلامی نوجوانانی متعهد ومعتقدپرورش دهیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار