در گفت‌وگو با پانا

محمد ترکاشوند: به خاطر منافع شخصی هر بلایی که می‌خواهند سر والیبال ایران آورده‌اند

هیچ کس به فکر والیبال نیست / اضافه شدن تیم جدید به لیگ برتر بعد از گذشت دو هفته نوبرانه والیبال ایران است

تهران (پانا) – سرمربی تیم والیبال پیکان با انتقاد از وضعیت موجود در فدراسیون والیبال، به احتمال اضافه شدن یک تیم به لیگ برتر والیبال از هفته سوم واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد ترکاشوند: به خاطر منافع شخصی هر بلایی که می‌خواهند سر والیبال ایران آورده‌اند

اکرم آقایی دوست/ محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با پانا درباره آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال و برگزاری هفته‌های اول و دوم این رقابت‌ها گفت: « بازی اول ما با شهروند اراک بود که خوشبختانه مقابل این تیم پیروز میدان شدیم. البته شهروند مشخص نبود که در لیگ حضور داشت یا خیر اما در نهایت حضور پیدا کرد و ما هم توانستیم با وجود بازیکنان جوان و کم تجربه و نبود جواد کریمی و چپرلی این تیم را شکست بدهیم. »

وی در ادامه به بازی مقابل شهرداری ورامین و شکست مقابل این تیم اشاره کرد و گفت:« تیم شهرداری ورامین تیم باتجربه‌ای است و با وجود اینکه ما میزبان بودیم اما تیم طرفداران خودش را داشت و مورد تشویق قرار می‌گرفت. بدترین عملکرد بازیکنان ما در ست پنجم بود وگرنه بازی را می‌بردیم. اگر در طول بازی سرعتی‌زن‌های حریف را از کار می‌انداختیم، برنده این دیدار بودیم. »

ترکاشوند همچنین با بازی هفته سوم رقابت های لیگ و رویارویی با تیم پیام خراسان اشاره کرد و گفت: « شناخت زیادی از تیم مشهد نداریم اما فیلم بازی های آنها را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول مقابل این تیم ارائه بدهیم. »

سرمربی پیکان در مورد احتمال اضافه شدن تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر والیبال گفت: « این هم نوبرانه لیگ و والیبال ایران است! یک سال است که فدراسیون والیبال بلاتکلیف است و بدون رئیس اداره می‌شود، با اضافه شدن یک تیم از هفته دوم رقابت ها پازل ناکامی‌ها کامل می‌شود. متاسفانه هیچ کس به فکر والیبال نیست و یک سال است که وضعیت فدراسیون اینگونه است. هر طور که دوست دارند با این رشته برخورد می‌کنند، بگذارید این کار را هم بکنند و با گذشت دو هفته از لیگ یک تیم را اضافه کنند. »

ملی‌پوش سابق والیبال ایران در پایان با انتقاد از شرایط فعلی فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: « من واقعا نمی‌دانم چرا انتخابات والیبال برگزار نمی‌شود و هیچ کس هم دلیل آن را نمی‌دادند. معلوم نیست چه دست‌هایی پشت این جریانات وجود دارد. والیبال موفق‌ترین رشته تیمی این چند سال اخیر بوده و هست اما برخی آقایان تنها بخاطر خودخواهی و منافع شخصی هر بلایی که می‌خواهند بر سر والیبال این مملکت آورده‌اند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار