معاونت آموزش ابتدایی:

همایش نمادین یا رقیه (س) دوستت دارم برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ همایش نمادین یا رقیه (س) دوستت دارم با حضور مراکز پیش دبستانی شهرستان دشتستان در محل حسینه زنده یاد کردی برازجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش نمادین یا رقیه (س) دوستت دارم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، امید آورند کارشناس مسئول آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این همایش گفت : ویژگی های شخصیتی و هویت دینی افراد در سال های ابتدایی کودکی شکل می گیرد.

وی با توجه به چارچوب فعالیت های تربیتی دوره ی پیش دبستانی اظهار داشت: استفاده به جا و مناسب از فرصت های فرهنگی ، اجتماعی ، ملی و بومی به عنوان گامی موثر در شکوفایی فطرت الهی و تثبیت هویت کودکان ایران اسلامی حائز اهمیت است.

آورند افزود: با تاسی به امام راحل که فرمودند؛ محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است لازم است کودکان با ائمه اطهار و بزرگان دین و انسانیت از جمله واقعه عاشورای حسینی آشنا شوند.

آورند ادامه داد: مهم ترین اقدامات در این زمینه آشنا نمودن نوآموزان با ویزگی ها ، شرح حال و خانواده حضرت رقیه (س) است.

امید آورند تصریح کرد: از جمله فعالیت های مورد نظر در اجرای این همایش تکریم نوآموزان ملقب به نام مبارک حضرت رقیه (س)، اجرا ی قصه، پرده خوانی، نمایش خلاق با تاکید بر ابعاد تربیتی واقعه کربلا، اجرای نقاشی دیواری، برپایی پایگاه های صلواتی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار