احوالپرسی وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز آسیب دیده یزدی

پدر دانش‌آموز یزدی خواستار بخشش معاون خاطی شد

یزد (پانا) - "محسن حاجی میرزائی " شامگاه امشب پنج شنبه دوم آبان ماه با دانش آموزیزدی که در جریان تنبیه بدنی آسیب دیده است تلفنی صحبت کرد.

کد مطلب: ۹۶۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
احوالپرسی  وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز آسیب دیده یزدی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد دراین تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش ضمن صحبت با دانش آموز ابوالفضل جوکار و والدینش درجریان وضعیت درمان و معالجه وی قرارگرفت .

"محسن حاجی میرزائی" دراین تماس تلفنی ضمن دلجوئی از دانش آموز و خانوده اش ازاین واقعه اظهار تاسف کرد و در توئیتی نوشت : با ابوالفضل دانش آموز عزیز یزدی ، پدر و مادرش صحبت و از آنان عذرخواهی کردم همراه با همه معلمان عزیز که رسولان عشق و خویشتنداری هستند از اتفاقاتی همچون حادثه تنبیه بدنی احساس شرمساری دارم دستور برکناری فرد خاطی و معرفی به هیات تخلفات را دادم . اینگونه وقایع تحمل نخواهد شد .

اضافه می نماید سجاد جوکار ولی دانش آموز یزدی آسیب دیده براثر تنبیه بدنی معاون مدرسه نیز در تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش مجدانه خواستار بخشش فرد خاطی از سوی ایشان شد.

گفتنی است عمل جراحی این دانش آموز موفقیت آمیز بوده و بهبود نسبی حاصل گردیده است که با نظر پزشک معالج فردا سوم آبانماه از بیمارستان مرخص می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار