معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی گردهم آمدند

شهرکرد (پانا) - باحضور مدیر کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری و فعالان حوزه پرورشی وتربیت بدنی برگزار شد

کد مطلب: ۹۶۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی گردهم آمدند

صبح امروز جلسه گردهمایی کلیه نیرو های پرورشی وتربیت بدنی استان در خانه معلم شماره 1 شهرکرد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرهنگ ریاحی مسئول بسیج دانش آموزی استان و مرتضوی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین در جلسه گفت: "اصلی ترین پتانسیل حوزه پرورشی و تربیت بدنی فکر خوب و سازنده ی شماست و کلیه شما باید سعی کنید که بین انگیزه ها و تجربه ها پل مستحکمی ایجاد کنید".

وی افزود: همه ما معلمان کار واحدی انجام می دهیم و هیچ گونه جدایی بین معقوله آموزش وپرورش نیست بگونه ای که کلیه رفتار وسکنات یک معلم در محیط آموزشی جنبه تربیتی دارد.

وی همچنین توصیه کرد: از تربیت به زور و اجبار دانش آموزان پرهیز کنید و بدانید که تا زمانی که دانش آموزان با تعطیل شدن مدرسه خوشحال می شوند ما کارمان را درست و اصولی انجام نداده ایم.

وی در پایان از زحمات کلیه معاونین وکارشناسان حوزه پرورشی وتربیت بدنی تقدیر وتشکر کرد.

همچنین در ادامه خدایار قاسمپور معاون تربیت بدنی وسلامت وسرپرست معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل ضمن اشاره به برخی فعالیت های موثر در این حوزه ها گفت: امروزه مباحث مربوط به بهداشت، آسیب های اجتماعی، تربیت بدنی و تربیتی، مباحث چالش برانگیزی بوده و از حساسیت زیادی برای خانواده ها برخوردارند و این موضوع اهمیت کار در این حوزه ها را بیش از گذشته روشن می سازد و می طلبد که ما با جدیت وتلاش بیشتری در این معقوله عمل کنیم.

در پایان گردهمایی، کارگاه های تخصصی برای کارشناسان مربوطه برگزار و هماهنگی های لازم در این حوزه برای سال تحصیلی پیش روی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار