امام جمعه موقت خاورشهر:شرکت درراهپیمایی اربعین ازنشانه های انسان مؤمن است

شهرری (پانا) - امام جمعه موقت خاورشهر گفت :زیارت امام حسین (ع) در اربعین اعلام وفاداری به آرمانهای آن حضرت و پشت کردن به فرهنگ یزیدی است.

کد مطلب: ۹۵۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  موقت خاورشهر:شرکت درراهپیمایی اربعین ازنشانه های انسان مؤمن است

حجت الاسلاممبرهن در خطبه‌های نمازجمعه خاور شهربه بیان اهمیت شرکت کردن در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی پرداخت ودر این رابطه اظهار داشت: فلسفه راهپیمایی اربعین یعنی عرض ارادت به امام حسین(ع)، ادامه دادن فکر و راه ایشان و یارانش و پشت کردن به فرهنگ یزیدیان است.

او در ادامه گفت: خدمت به زائران اباعبدالله (ع)و شرکت در این راهپیمایی جهانی به این معنا است که امام حسین از تمامی هستی خود برای زنده نگه داشتن اسلام و نجات تعالیم قرآن گذشت و اکنون ما از تمامی دارایی و زندگی مان جهت عرض ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) می گذریم.

حجت الاسلام مبرهن پیرامون این راهپیمایی عظیم به چند نکته اشاره کرد و اذعان داشت: این پیاده روی تمدن نوین اسلامی و آماده سازی جهت ظهور ولی عصر بوده و بیانگر به بن بست نرسیدن و شکست ناپذیر بودن حرکت توحیدی و نهضت الهی است.

او در خطبه دوم علاوه بر تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود : با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نیروی انتظامی در جامعه امروز باید در ذهن مردم پلیس مهربان مقتدر باشد که انقلابی بوده و به وظایف خود به درستی عمل می‌کند.

امام جمعه موقت خاورشهر در پاسخ کسانی که اصرار بر صلح با دشمنان دارند،خاطر نشان کرد: ویژگیهای دوران امام حسن(ع) با ما بسیار متفاوت است زیرا در حال حاضر مردم ما با وفا و ولایت مدار هستند و با جریان مقاومت نخواهند گذاشت بار دیگر مظلومیت امام حسن(ع) تکرار شود.

/خبرنگار: زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار