شناسایی بیش از 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس

شیراز (پانا) – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، تعداد دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را 25 هزار نفر برشمرد و افزود: علاوه بر این 25 هزار دانش‌آموز نیازمند نیز درفارس شناسایی شده که تحت پوشش کمیته نیستند ولی زیر چتر حمایتی کمک‌های مردمی قرا ر می‎گیرند.

کد مطلب: ۹۵۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی بیش از 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس

محمد بذرافشان صبح امروز در آیین شور عاطفه‌ها در مجتمع علوم پزشکی شیراز، کمک‌های جمع شده در مدارس توسط اولیا و دانش‌آموزان در سال گذشته را بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون تومان برشمرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال ما بیش از 7 میلیارد تومان در مدارس جمع‌آوری شود.

او ادامه داد: در بیش از 5 هزار مدرسه در تمامی استان امروز شور عاطفه برگزار می‌شود و آنچه که ما از سراسر استان بررسی کردیم اسقبال خوب اولیا و دانش‌اموزان از این مراسم بوده است که انشاءالله با جمع‌آوری کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه این هدایای نقدی و غیر نقدی را به دست دانش‌اموزان نیازمند خواهیم رساند.

شورعاطفه‌ها امروز چهارشنبه ۱۰ مهرماه همزمان با سراسر کشور در بیش از 5 هزار مدرسه سراسر فارس برگزار شد و در شیراز به صورت پایلوت در مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار و در این مراسم دانش‌آموزان و مسوولان با بازکردن تابلو آرزوها و اهدا پاکت، هدایای خود را به همکلاسی‌های نیازمند خود اهدا کردند.

همچنین در این مراسم به همت دو تن از اولیا مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز یک باب منزل مسکونی به یکی از دانش‌آموزان نیازمند شیراز اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار