جذب شصت و هشت نفرآتش نشان جدید درسازمان آتش نشانی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهرخبر داد: شصت و هشت نیروی آتش نشانی پذیرفته شده در آزمون کتبی بعد از قبولی در آزمون عملی جذب خواهند شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب شصت و هشت نفرآتش نشان جدید درسازمان آتش نشانی اسلامشهر

یوسف منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: آزمون استخدامی سازمانهای آتش نشانی توسط جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

او در ادامه گفت: در مرحله نخست آزمون برگزار شد و کسانی که در این آزمون موفق شدند در مرحله دوم مدارک مورد نیاز را برای راستی آزمایی و صحت مدارک به نشانی مشخص شده ارائه میدهند تا نفراتی که شرایط ادامه مراحل استخدام را دارند مشخص شود.

این مسئول اذعان داشت:سازمان آتش نشانی اسلامشهر طبق چارت سازمانی ۱۲۰ نیرو نیاز داردوادامه داد،بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اسلامشهر با جذب شصت نفر موافقت گردید و شصت نفر دیگر میبایست از نیروهای مشغول به کار درشهرداری جذب شوند ولی از آنجایی که نیروهای شهرداری از آموزشها و نکات لازم برای آتش نشان شدن برخوردار نیستند، تصمیم بر آن شد که فقط شصت نفر در مرحله اول از طریق آزمون جذب شود و جذب مابقی افراددر آینده از طریق همین آزمون جذب خواهند شد.

یوسف منطقی خاطر نشان کرد: برگزیدگان به مرحله آزمون عملی و تربیت بدنی که توسط کمیته المپیک برگزار می شود راه خواهند یافت وداوطلبان پس از موفقیت در مرحله دوم وارد مرحله آموزشی خواهند شد و دوره‌های مقدماتی را در سازمان آتش نشانی تهران گذرانده و آموزشهای تکمیلی را در سازمان آتش نشانی اسلامشهر ضمن خدمت خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار