تنیس اوپن آمریکا؛ تنیسور زن چینی شگفتی‌ساز بزرگ جام شد

تهران (پانا) – در اولین شب از مرحله چهارم مقدماتی تنیس اوپن آمریکا در بخش زنان، نفر دوم و سوم رنکینگ جهانی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

کد مطلب: ۹۵۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن آمریکا؛ تنیسور زن چینی شگفتی‌ساز بزرگ جام شد

مرحله چهارم مقدماتی تنیس اوپن آمریکا در بخش زنان با برگزاری 4 بازی شروع شد.

در اولین بازی، وانگ کوائینگ از چین در دیدار با آشلیق بارتی از استرالیا که رنکینگ 2 جهان را در اختیار دارد خلق شگفتی کرد و توانست به پیروزی 2 بر صفر برسد تا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی از دور رقابت‌ها کنار برود. این اولین پیروزی کوائینگ مقابل بارتی در دیدارهای تاریخ دو تنیسور بود.

سپس در دومین بازی، یانا کونتا از بریتانیا مقابل کارولینا پلیسکوا از جمهوری چک با رنکنیگ 3 جهانی، به پیروزی 2 بر یک رسید تا شگفتی‌های این جام ادامه داشته باشد و نفر سوم تنیس زنان جهان هم از دور رقابت‌ها کنار برود. البته کونتا پیش از این هم توانسته بود در سال در سال 2016 از سد پلیسکوا عبور کند.

اما سرنا ویلیماز آمریکایی در جدال با پترا ماتیچ از کرواسی کار آسانی داشت و در اولین تقابل تاریخش با این تنیسور به پیروزی 2 بر صفر رسید.

و در نهایت در آخرین بازی شب اول این مرحله که بامداد امروز برگزار شد، الینا اسویتولینا نفر پنجم رنکینگ جهانی در دیداری که تنها یک ساعت و 15 دقیقه طول کشید مقابل مدیسون کیس از آمریکا به پیروزی 2 بر صفر رسید تا برای دومین بازی متوالی این تنیسور آمریکایی را شکست دهد.

با این نتایج در مرحله یک چهارم نهایی، اسویتولینا به مصاف کونتا خواهد رفت و سرنا ویلیماز هم وانگ کوائنیگ را پیش‌رو خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار