به مناسبت گرامیداشت هفته دولت:

گازرسانی به ۱۳ روستای بوکان کلید خورد

ارومیه(پانا- طرح گازرسانی به ۱۳ روستای بخش مرکزی بوکان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور مسوولان محلی در این شهرستان آغاز شد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گازرسانی به ۱۳ روستای بوکان کلید خورد

رییس اداره گاز بوکان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این طرح‌ گفت: این طرح در روستاهای محور «شهریکند» شامل شهریکند، قزل‌گنبد، درویشان، کوکه، قره‌داغ، حمزه‌آباد، لاسه‌گلان، دولت‌آباد، قاجر، تپی، قرالی، حاشی‌آباد و بوغداداغی اجرا می‌شود.

اسماعیل رسول‌زاده ادامه داد: برای اجرای این طرح در مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته و پیش بینی می‌شود ظرف ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: با اتمام اجرای این طرح گازرسانی، ۷۳۱ خانوار روستایی با جمعیت ۲ هزار و ۳۶۸ نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه از ۱۷۴ روستای بوکان ۱۵۵ روستا دارای شرایط گازرسانی است، اظهار داشت: هم‌اکنون در مجموع به ۵۷ روستای این شهرستان گازرسانی شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کار گازرسانی به ۲۳ روستا در حال اجرا و ۳۵ روستا در حال پیمان‌سپاری است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ کلیه روستاهای بالای ۲۰خانوار این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.

۱۳ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی طی هفته دولت در مجموع با ۶۴۰ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

در طول این هفته همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح در مجموع با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال نیز در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی نیز در این شهرستان آغاز می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری وقت) و محمدجواد باهنر (نخست وزیر وقت)، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۲ بخش مرکزی و سیمینه است؛ از مجموع ۲۵۱ هزار نفر جمعیت این شهرستان ۵۵ هزار نفر ساکن روستاها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار