پتانسیل خوب رشته کشتی درشهرستان بهارستان

بهارستان(پانا)- مربی کشتی سالن ورزشی شهید حججی شهرستان بهارستان ازاستعداد خوب خردسالان در رشته کشتی خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پتانسیل خوب رشته کشتی درشهرستان بهارستان

علیزاده مربی کشتی سالن ورزشی شهید حججی در روستای خیرآباد شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، اظهار داشت : در سالن شهید حججی تمرین کشتی آزاد در رده خردسالان با نظارت من انجام می شود .

او در ادامه افزود:در این باشگاه ابتدا تمرینات با کشتی گیران انجام می شودوبعد از گذشت زمان برای مسابقات آماده شوندتا بتوانیم سبک کشتی را برای جوانان فرهنگ سازی کنیم و این عزیزان میانگین از متولدین ۱۳۸۴ تا هزار و سیصد و هشتاد وشش میتوانند در مسابقات رسمی شرکت کنند.

علیزاده بیان کرد: بدلیل کمبود فضا و امکانات و عدم توجه اداره ورزش و جوانان شهرستان به روستای خیرآباد شهروندان از فضای ورزشی خاصی برخوردار نبودندو پتانسیلی که موجود بود شکوفا نمیشد، اما با تلاش سپاه پاسداران این مهم را برای این منطقه محروم ایجاد شد که در این سالن صبحها آمادگی‌جسمانی ،تکواندو ،مختص به بانوان و برای آقایان کشتی آزاد،کشتی فرنگی، تکواندو و دفاع شخصی در زمان عصر انجام می پذیرد.

او در رابطه باهزینه‌های سالن ورزشی حججی افزود: سالنی که سپاه در اختیار ما گذارده دارای هزینه‌های جانبی می باشد و شهریه نیزاز فرزندان میگیریم اما شرایط پرداخت و موقعیت مالی این عزیزان نیزمد نظر گرفته می شود و متفاوت هست.

این مربی کشتی بیان کرد: ورزشکاران این روستا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و امیدواریم اداره ورزش با توجه هرچه بیشتر این عزیزان و مارا درجهت پیشرفت حمایت کنند.

/خبرنگار:زهرافتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار