برگزاری نشست هم اندیشی مدرسان ومربیان پیشتازدرشیروان

شیروان(پانا)- نشست هم اندیشی مدرسان ومربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شیروان با موضوع نحوه اعزام مربیان و اعضاء به اردوی ملی در تابستان سال جاری در کانون شهید بهشتی(ره) این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی مدرسان ومربیان پیشتازدرشیروان

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان شیروان در این نشست با بیان تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله همه مدرسان و مربیان پیشتاز گفت: باعنایت به مکاتبات و جلسات سازمان دانش آموزی استان، جهت انتخاب تیم دانش آموزی شهرستان شیروان برای شرکت در اردوی ملی پیشتازان دانش آموزی از مدارس متوسطه اول و دوم پایه های هشتم، نهم و دهم آموزشگاه های دخترانه تعداد ۷ نفر از دانش آموزان برتر را که تسلط و تجربه بیشتری در زمینه مهارت ها دارند در اسرع وقت همراه با رضایت نامه والدین به دفتر اداره دانش آموزی شیروان واقع در کانون شهید بهشتی معرفی نمایند.

محمود دوستار مقدم افزود: ان شاء الله پس از برگزاری آموزش های لازم و دریافت آزمون های کتبی و عملی و اخذ تاییدیه پزشکی گواهی سلامت جسمی و روحی، اعضای تیم برتر و منتخب به استان معرفی خواهند شد تا به اردوی ملی تابستانی اعزام شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: پیشتازان شرکت کننده در اردوی آموزشی زوارم در اولویت خواهند بود.

درپایان مدرسان و مربیان پیشتاز شهرستان شیروان پیشنهادات خود را در رابطه با نحوه اعزام مدرسان و مربیان پیشتاز به اردوی ملی در تابستان سال جاری بیان نمودند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار