رئیس آموزش و پرورش پیربکران:از فعالیت های شاخص آموزش و پرورش بحث اوقات فراغت با شعار فراگرفتن یک دانش آموز با یک مهارت است

پیربکران (پانا) - رئیس اداره و اعضای ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه پیربکران با امام جمعه دیدار و در بحث اوقات فراغت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد مطلب: ۹۲۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:از فعالیت های شاخص آموزش و پرورش بحث اوقات فراغت با شعار فراگرفتن یک دانش آموز با یک مهارت است

رئیس اداره در دیدار با امام جمعه شهر پیربکران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: از فعالیت های شاخص آموزش و پرورش در فصل تابستان بحث اوقات فراغت با شعار فراگرفتن یک دانش آموز با یک مهارت است. آموزش و پرورش پیربکران در بحث اوقات فراغت نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است. حدود 30 پایگاه اوقات فراغت با 3500 دانش آموز رشد 50 درصدی آموزش و پرورش پیربکران را در این امر نشان می دهد.

وی به انواع رشته ها در کلاس های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: فعالیت های قرآنی، انواع رشته های ورزشی، فرهنگی هنری و آموزشی، طرح هجرت 3 با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی در 21 مدرسه و با حضور 150 دانش آموز داوطلب در امر زیبا سازی، شاداب سازی، مرمت و ترمیم مدارس ، و بنیاد ICDL با 400 دانش آموز با حضور مربیان مجرب و آموزشگاه های علمی آزاد در کل منطقه تلاش خوبی را در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان دارند.

رئیس اداره در پایان به فعالیت پایگاه سنجش اشاره کرد و گفت: حدود 850 دانش آموز در پایگاه سنجش مورد تست قرار می گیرند که درباره سلامت این دانش آموزان با شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان نشستی را قبلاً برگزار کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار