فرماندار اسلامشهر خبر داد: افتتاح خانه جوان شهرستان اسلامشهر تا دهه فجر 98

اسلامشهر(پانا) - مجمع مشورتی جوانان شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ،مشاور استاندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیران کارگروه مجمع در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد: افتتاح خانه جوان شهرستان اسلامشهر تا دهه فجر 98

در این جلسه مسعود مرسلپور پس از شنیدن دغدغه‌های جوانان اسلامشهر دررابطه با مواردی از جمله مسائل،آموزشی، فرهنگی، بهداشتی ، اشتغال و ... به تشریح مجموعه اقدامات انجام شده در شهرستان و در راستای توجه به امور جوانان پرداخت.

او در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهررا به عنوان شهر حافظان قرآن و ورزشکاران و در کنار آن پیشگامان آموزشی، هنری و ...می شناسند که در تمامی این موارد بخش عظیمی از نیروهای جوان جذب و از نقش موثری برخوردار هستند.

نماینده عالی دولت در در رابطه با وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان گفت: با توجه به خدمات رسانی بیمارستان تامین اجتماعی، لیکن کمبود به چشم میخورد و احداث بیمارستان جدید در اسلامشهر مصوب سفر ریاست جمهور بود وانتقال طرح از وزارت راه و شهرسازی به شرکت هلدینگ وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی با تغییر نرخ ارز و تغییر پیمانکار و درگیرشدن در بروکراسی اداری با مشکلات روبرو شدیم و در آینده نزدیک با حضور پیمانکار جدید شاهد پیشرفت این طرح مهم خواهیم بود.

مرسلپور به دوطرح مهم که شهرستان اسلامشهردرآن پایلوت هستند، نیز اشاره و بیان داشت: طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی(ماج)در یازده پایگاه شهرستان در حال فعالیت است و ازحرکتی ارزشمند دراسلامشهر با ابلاغ رسمی یونسکو به عنوان شهر پایلوت سلامت و بهداشت خبر داد.

فرماندار اسلامشهراذعان داشت: افتتاح خانه جوان شهرستان اسلامشهر تا دهه فجر 98 را خواهیم داشت ودر اقدامی دیگر با افتتاح ورزشگاه اسلامشهر در نظر داریم تیم سایپا در این ورزشگاه مستقر و بازیهای خود را انجام دهند تا درآمدزایی برای حوزه ورزش و جوانان شهرستان نیز دربر داشته باشد.

او خاطر نشان کرد: جوانان ما در مبحث اشتغال ودر کشور ایران دارای اشکال بزرگی هستند و کار را فقط ذر پشت میز نشستن میدانند، در حالی که جوان ما باید با انگیزه آماده حضور در تمامی صحنه های اشتغال جامعه باشند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار