رئیس آموزش و پرورش پیربکران:ماموریت آموزش و پرورش باسواد کردن اولیای دانش آموز است

پیربکران (پانا) - جلسه همکاری دستگاه های اجرایی منطقه پیربکران در پوشش افراد جهت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:ماموریت آموزش و پرورش باسواد کردن اولیای دانش آموز است

رئیس اداره در جلسه همکاری دستگاه ها در پوشش افراد جهت سوادآموزی ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از همکاری شبکه بهداشت در عرصه بهداشت و سلامت گفت: با عنایت به فرمان امام خمینی(ره) و تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش همگانی برای مبارزه با بیسوادی، حجم ابلاغی فعالیت های سوادآموزی به ادارات آموزش و پرورش استان ارسال شد. در جلسه قبلی شورای پشتیبانی سوادآموزی این موضوع بیان شد.

مجتبی سهرابی ادامه داد: هدف از این کار توسعه تقویت و تعمیق فرهنگ سوادآموزی، مهارت زندگی و ارتقا آموزش های پس از سواد در گروه هدف است و مرکز یادگیری محلی در راستای آموزش مهارت زندگی به افراد بیسواد تاسیس شده است.

رئیس اداره افزود شبکه بهداشت در 2 عرصه می تواند کمک کند. یکی در شناسایی و معرفی افراد بیسواد و کم سواد واجدالشرایط و دیگری در همکاری با آموزش دهندگان جهت شناسایی افراد بیسواد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: ماموریت آموزش و پرورش باسواد کردن اولیای دانش آموز است. در این راستا برگزاری دوره توجیهی و آموزشی برای آموزش دهندگان، محرمانه ماندن و عدم انتشار آثار و اطلاعات بیسوادان، هماهنگی و برگزاری امتحان پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان دوره های سوادآموزی و نظارت بر اجرای برنامه بر اساس استاندارد و قوانین و مقررات نهضت سوادآموزی از تعهدات اداره آموزش و پرورش می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار