برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی اداره دانش آموزی در شهرستان خلخال

اردبیل (پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی اداره دانش آموزی شهرستان خلخال با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان در مدیریت آموزش و پرورش خلخال برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی اداره دانش آموزی در شهرستان خلخال

در این جلسه پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل با اشاره به نظارت سازمان دانش آموزی استان بر نحوه تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزی در استان ، اظهار داشت : یکی از موضوعاتی که همواره در سال های تحصیلی متمادی حائز اهمیت می باشد ساماندهی مطلوب لباس فرم مدارس است که امسال سازمان دانش آموزی سعی در ساماندهی مطلوب لباس فرم دانش آموزان در سطح استان دارد.

او تصریح کرد : لباس فرم دانش آموزی با قیمت مصوب و با نظارت سازمان دانش آموزی عرضه می شود و اکیپ های بازرسی متشکل از نماینده اداره کل صنعت و معدن و تجارت ، کمیته استانی ،اتحادیه پوشاک و نماینده سازمان دانش آموزی از نحوه عملکرد مدیران مدارس و مراکز تولیدی به طور مکرر بازدید ودرصورت وجود هر گونه تخلف احتمالی موضوع در اولین فرصت به مراجع ذیصلاح گزارش می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به فعالیت 198 پایگاه تابستانی اوقات و فراغت در سطح استان ، بیان کرد: برگزاری کلاس های خبرنگاری برای دانش آموزان علاقمند به عرصه خبروگزارش نویسی در کانون های فرهنگی و تربیتی منتخب ، اجرای اردوی یک روزه تشکیلاتی و مهارتی برای مربیان و دانش آموزان از جمله برنامه های سازمان دانش آموزی استان است. ابراز داشت : درراستای حفاظت از محیط زیست و تحقق شعار کاغذ زباله نیست ، جمع آوری کاغذ باطله از مدارس استان شروع گردیده و این طرح هم اکنون در مناطق و نواحی 19 گانه آموزش پرورش استان در حال اجرا می باشد .

او با اشاره به ضرورت و اهمیت ساماندهی سرویس مدارس گفت : ساماندهی سرویس مدارس در سطح استان با همکاری انجمن اولیا و مربیان وسایر دستگاه های ذیربط جزو برنامه های اولویت دارسازمان دانش آموزی استان می باشد.

همچنین مدیر سازمان دانش آموزی استان به همراه مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خلخال از اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) و واحد تولیدی لباس فرم دانش آموزی شهرستان بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار