مدیر کل ورزش و جوانان استان: آذربایجان شرقی آمادگی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی را دارد

میزبانی از رشته های بدمینتون، شنا و شیرجه رقابت های المپیاد استعدادیابی کشور

تبریز (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: استان آمادگی میزبانی از تمامی مسابقات کشوری و بین المللی علی الخصوص در رقابت های المپیاد ورزشی کشور در تمامی رشته های ورزشی را دارد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان:  آذربایجان شرقی آمادگی میزبانی  مسابقات کشوری و بین المللی را دارد

ایوب بهتاج در دومین نشست دبیران هیات های ورزشی با تاکید بر هماهنگی های هرچه بیشتر برای حضور قدرتمند در دومین دوره المپیاد استعدادیابی ورزشی کشور از دبیران هیات های ورزشی استان خواست تا در مدت باقیمانده تا برگزاری این دوره از رقابتها با برگزاری مسابقات انتخابی در استان و تشکیل تیم های منتخب استانی حضور قدرتمندی در این دوره از المپیاد داشته باشند.

وی دبیران هیات های ورزشی را یکی از پایه های اساسی و فعال هیات ها برشمرد و وجود دبیران کاربلد را در هیات ها ضامن رشد و فعالیت چشمگیر هیات های ورزشی دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان استاندر ادامه افزود: استان آمادگی میزبانی از تمامی مسابقات کشوری و بین المللی علی الخصوص در رقابت های المپیاد ورزشی کشور در تمامی رشته های ورزشی را دارد.

بهتاج همچنین از میزبانی استان در رشته های بدمینتون، شنا و شیرجه کشور در رقابت های المپیاد استعدادیابی کشور خبر داد و افزود: برای دریافت میزبانی سایر رشته های ورزشی نیز در حال مذاکره با فدراسیون ها هستیم.

در این نشست ستوده نژاد معاون ورزشی استان و اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیران هیات های ورزشی استان حضور داشتند و در مورد مسائل و مشکلات ورزشی هیات های استان بحث و گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار