سوء مدیریت عامل کم و کاستی های شهر لامرد

لامرد ( پانا )- امام جمعه شهر لامرد، سوء مدیریت را عامل کم و کاستی های شهر لامرد دانست و تصریح کرد: مسوولان لامرد زحمت میکشند و اگر یک یا دو مسوول زحمت نمیکشند نباید به پای همه نوشته شود؛ بعضی کم‌وکاستی ها در سطح شهر است که نشان از سوء مدیریت دارد که این سوء مدیریت ها چه سهوی باشد چه عمدی، با همکاری درست میشود.

کد مطلب: ۹۲۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سوء مدیریت عامل کم و کاستی های شهر لامرد

حجت السلام علی حسین زاده در خطبه امروز نماز جمعه لامرد، با اشاره به انقلاب اسلامی به عنوان ثمره حرکت توفنده شیعه در تاریخ خاطر نشان کرد: شیعه بعد از جریان غیبت، توفنده در تاریخ حرکت کرده است؛ از شیخ مفیدها و طوسی ها تا مدرسه فیضیه که شخصیتی مانند امام خمینی ( ره ) قیام میکند و ثمره آن قیام انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه شهر لامرد شهید بهشتی را شخصیتی شاخص در جبهه حق، دارای روحیه همگرایی، معتقد به کار تشکیلاتی، مشورت دهنده و مشورت خواه خواند و افزود: مردم گلایه دارند، مسوولان باید به مردم سربزنند چراکه مردم دوست دارند مسوولین پای درد و دلهایشان بنشینند؛ لذا مسوولان مانند شهید بهشتی باید مشورت خواه و مشورت بگیرند و مردم میخواهند که به شما مشورت بدهند.

حجت السلام حسین زاده با اشاره به مظلومیت، صبر، قاطعیت و پاسداری شهید بهشتی و لزوم به کارگیری چنین منش هایی در جامعه گفت: شهید بهشتی دارای مظلومیت و عالم صبر بر جهل نادانان مکر دشمنان بود اما تا جایی که میتوانست جذب میکرد و قاطعیت و پاسداری تمام در مسائل انقلاب و آرمان های آن داشت لذا مسئولان باید مانند شهید بهشتی باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که آحاد مردم مانند گذشته ولایتمداری و شهیدپروری خود را در استقبال از شهیدان هشت سال دفاع مقدس، که عصر جمعه، هفتم تیرماه وارد لامرد میشوند نشان دهند.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار