نشست روسای ادارات امور تربیتی استانهای قطب دو کشوری در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نشست روسای ادارات امور تربیتی آموزش و پرورش استانهای قطب دو کشوری در سنندج برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۳۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای ادارات امور تربیتی استانهای قطب دو کشوری در سنندج برگزار شد

این نشست با حضور روسای ادارات امور تربیتی استانهای کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان در سنندج برگزار شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در این نشست پیرامون اهمیت کار اداره امور تربیتی بخصوص در زمینه جذب، ترمیم، نگهداشت، ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی به ایراد سخن پرداخت .

وی با اشاره به دستور کار این نشست، راهکارهای کیفیت بخشی به درس تفکر و سبک زندگی اظهار داشت: با توجه به تلاش و برنامه های دشمنان برای تأثیرگذاری در سبک زندگی ملت بزرگ ایران، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

حجت الله نریمانی برگزاری جلسات قطب ها، بخصوص قطب 2 با بررسی چنین موضوعاتی، تلاش در جهت فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری بوده و همچنین اجرای اسناد بالادستی بخصوص سند تحول بنیادین، می باشد. اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و تلاش دست اندرکاران و مسئولین و حمایت دولت محترم، آموزش و پرورش بتواند به اهداف مورد نظر در زمینه فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی در کشور دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار