اصلاح نقاط حادثه خیز اردستان

اردستان(پانا)-معاون فرماندار اردستان از اصلاح نقاط حادثه خیز در اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح نقاط حادثه خیز اردستان

محمد تقی کیانی در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری اظهار کرد: در سطح راه های شهرستان دو نقطه حادثه خیز کشوری و 3 نقطه استانی وجود دارد که موضوع در سفرسال گذشته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شهرستان مطرح و اعتبار لازم پیش بینی شده است.

وی بدون اعلام میزان اعتبارپیش بینی شده افزود: مناقصه این طرح ها در استان انجام شده ، دو نقطه انجام و بقیه نیز در اولویت اجرای طرح های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان قرارگرفته در دست اقدام است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار اردستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع معاینه فنی خودروهای دولتی اشاره و تاکید کرد : مسوولان اداره ها موظف هستند ظرف مدت یک ماه اقدام به گرفتن معاینه فنی برای کلیه خودرو های واحد تحت سرپرستی خود کنند تا الگویی برای دیگران نیز باشد.

کیانی در خصوص برنامه ریزی سفرهای تابستانی تصریح کرد : هماهنگی لازم بین پلیس راه و راهور و دیگردستگاه های در گیر در سفر صورت گرفته پیش بینی ارائه خدمات مناسب در همه زمینه ها شده شهرستان آماده استقبال از مسافران تابستانی خواهد بود.

وی با توجه به اینکه در سال تحصیلی گذشته مشاهده شد بعضی از خانواده ها از سرویس های بدون مجوز برای فرستادن فرزندان خودبه مدرسه استفاده کردند گفت : جابجایی دانش آموزان با اینگونه سرویس ها خلاف قانون و مقررات بوده قابل پیگیری است .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار اردستان خاطرنشان کرد :از اداره های آموزش و پرورش اردستان و زواره خواسته شد برابر ماده 18 قانون اقدام به تشکیل جلسه داده شرکت های مجوز دار را شناسایی و مسوولیت جابجایی دانش آموزان به این شرکت ها در سال تحصیلی جدید واگذار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار