امام جمعه خاورشهر: مذاکره در شرایط کنونی اعطای مجوز به دشمن است

شهرری (پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : تقوا برای امروز سپر و برای آینده ما راهی به سوی بهشت است .

کد مطلب: ۹۲۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر: مذاکره در شرایط کنونی  اعطای مجوز به دشمن است

حجت الاسلام یاسینی در خطبه‌های نمازجمعه به بیان نکاتی پیرامون تقوا و همچنین تبیین بیانات رهبری پرداخت.

او بیان کرد: امام علی (ع) در خطبه 191 فرمودند، حمد و سپاس مخصوص خدایی است که نعمت‌هایش پی در پی بوده و به خاطر حلمش از خطاهای انسان گذشته و با علمش این جهان و موجودات بیکرانش را آفرید.

امام جمعه خاورشهرافزود: خداوند پیامبران را مبعوث کرد تا مردم را از منجلاب جهالت نجات داده و آنها در مسیر پاکی قرار بگیرند و تقوا برای امروز سپر و برای آینده ما راهی به سوی بهشت هست .
امام جمعه خاورشهر در خطبه دوم علاوه بر بیان مناسبت‌ها و اتفاقات روز به تبیین بیانات رهبری نیز پرداخت و گفت: بحث تفکر مقاومت یکی از شاخصه های امام راحل است و ما نیز باید به ترفندهای دشمن برای تضعیف مقاومت توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام یاسینی به جریان‌های مخالف در رابطه با مقاومت اشاره کردو گفت: اولین گروه کسانی هستند که مقاومت دربرابر دشمن را غیر ممکن میدانندو از نظر گروه دوم مقاومت دربرابر دشمنان امری خطرناک است و گروه سوم از بین رفتن مزیت خود را در قطع ارتباط با دشمنان می‌پندارند.

امام جمعه خاورشهر با عنایت به اتفاقات اخیر و یاوه گویی‌های ترامپ اظهار داشت: آمریکا از توافقات و مذاکرات خارج شده و از طرف ایران تخلفی صورت نگرفته و سازمان‌های بین المللی 15بار تاکید کرده اند که ایران پایبند تعهدات خود بوده است.

او مذاکره در شرایط کنونی را اعطای مجوز به دشمن دانست و اذعان داشت: مذاکره با دشمن در شرایط فشار خطای استراتژیک بوده و ما هرگز حاضر به مرتکب شدن به این خطا نخواهیم شد.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار