اتهام بزرگ کارلوس کی‌روش علیه فدراسیون فوتبال؛ ایران در جام ملت‌ها تبانی کرد

(پانا) – مهدی تاج از شکایت فدراسیون فوتبال علیه کارلوس کی‌روش به علت اتهام تبانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اتهام بزرگ کارلوس کی‌روش علیه فدراسیون فوتبال؛ ایران در جام ملت‌ها تبانی کرد

مهدی تاج در نشست خبری امروز خود از طرح شکایت علیه کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی تیم ملی فوتبال کلمبیا در فیفا خبر داد.

در حالی که به نظر می‌رسید طرح این شکایت به علت اظهارات کی‌روش علیه رئیس فدراسیون فوتبال و زیرمجموعه‌های او باشد، امروز مهدی تاج علت اصلی این شکایت را اعلام کرد. تاج در نشست خبری خود گفت:

« کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید و این حرفم تغییر نمی کند ولی او در پایان از ما به فیفا بابت ۹۰۰ هزار دلاری شکایت کرد که می دانستیم به AFC نامه زده ایم. AFC پذیرفته بود و به کی روش گفته بود این پول برای ما قابل پرداخت است. شکایت به فیفا کار غلطی بود. البته ما هم راجع به مباحث دیگری شکایت کردیم. ایشان گفته بود فدراسیون ایران تیم ملی را به اردوی قطر برد تا قطر قهرمان شود. این بوی تبانی می دهد. باید اثبات شود که ما به قطر رفتیم تا این کشور قهرمان جام ملت ها شود.»

بدین ترتیب به نظر می‌رسد فیفا پرونده ویژه‌ای را درباره این اتهام تشکیل خواهد داد و به صورت دقیق موضوع را بررسی می‌کند، اتهامی که در صورت عدم اثبات می‌تواند برای سرمربی جنجالی تیم ملی کلمبیا تبعات سنگینی را از سوی فیفا داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار