حسام‌الدین سراج: همکاری با ارکستر ملی را اتفاق خوشایندی می‌دانم

قطعه‌های آلبوم «نگاه آسمانی» اجرا خواهند شد

تهران (پانا) - حسام الدین سراج از همکاری با کنسرت ملی استقبال می کند و می گوید این موضوع می تواند اتفاق خوشایندی برای او باشد.

کد مطلب: ۹۱۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حسام‌الدین سراج: همکاری با ارکستر ملی را اتفاق خوشایندی می‌دانم

ارکستر ملی که پس از استعفای فریدون شهبازیان روزهای بدون رهبری را سپری می‌کرد 31 خرداد در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.
این کنسرت به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج خواننده مطرح ایرانی برگزار خواهد شد.
حسام‌الدین سراج در گفت‌و گو با خبرنگار پانا درباره جزئیات این کنسرت گفت: این کنسرت در حقیقت آثاری از همایون رحیمیان، حشمت سنجری و مرتضی حنانه است.
سراج ادامه داد: مجموعا 10 قطعه اجرا می‌شود و رهبری کنسرت نیز به عهده آقای کاشف است. مخاطبان این آلبوم را در گذشته با عنوان «نگاه آسمانی» شنیدند و چون بعضی از علاقه‌مندان با این آهنگ‌ها خاطره دارند برای اجرا انتخاب شدند.
وی درباره آثاری که اجرا خواهند شد عنوان کرد: «شب عاشقان بیدل» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «طلوع» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «هزار دستان» به آهنگسازی مرتضی حنانه، «نشان بی نشان» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «رقص دایره» به آهنگسازی حشمت سنجری، «دل آرا» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «توحید» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «باد صبا» به آهنگسازی همایون رحیمیان آثاری هستند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
این خواننده همچنین درباره چگونگی شکل‌گیری همکاری خود با ارکستر ملی عنوان کرد: همکاری من ارکستر ملی به دعوت بنیاد رودکی، آقای همایون رحیمیان و یکی از نوازندگان ویولن شکل گرفت. این همکاری را بسیار خوب و مثبت می‌بینم و به‌‌نظرم اگر زمینه‌ مساعدی برای ادامه فعالیت فراهم شود اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد زیرا اتفاق فرخنده‌ای است.

سهراب کاشف کارش را بلد است
سراج همچنین درباره همکاری خود با سهراب کاشف گفت: قبلا با آقای کاشف همکاری نداشتم اما به‌نظرم کارش را بلد است و رابطه‌ خوبی با نوازندگان کنسرت دارد.
وی همچنین در پایان درباره زمان کنسرت گفت: 31 خرداد ماه اولین شبی است که با ارکستر ملی روی صحنه می روم. هنوز وضعیت کنسرت 14 تیرماه مشخص نیست اگر فروش بلیط خوب باشد برگزار خواهد شد، در غیر این صورت منتفی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار