296 روز بعد از استعفای نوبخت؛ ربیعی سخنگوی دولت شد

تهران (پانا) - دومین سخنگوی دولت دوازدهم انتخاب شد.

کد مطلب: ۹۱۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
296 روز بعد از استعفای نوبخت؛ ربیعی سخنگوی دولت شد

علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهوری که پیشتر به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول فعالیت بود و با استیضاح نمایندگان مجلس از کار برکنار شد، به عنوان سخنگوی جدید دولت دوازدهم انتخاب شد.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با تایید این خبر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «همانگونه که چهارشنبه در جمع خبرنگاران دولت گفتم، مراحل مقدماتی تعیین سخنگوی دولت انجام شد و دیروز آقای دکتر ربیعی با رئیس جمهوری دیدار و برنامه خود را تقدیم ایشان کردند. انشالله مراحل نهایی کار و صدور حکم ایشان هم در هفته آتی انجام خواهد شد.»

پیش از این شنیده‌های پانا حاکی از آن بود که از بین علی ربیعی، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس‌جمهوری و علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی یک تن سخنگوی دولت خواهد شد که امروز (جمعه) ربیعی رسما دومین سخنگوی دولت شد.

حسن روحانی، رییس‌جمهوری ایران 296 روز پیش یعنی دهم مرداد ماه سال 97 با استعفا محمدباقر نوبخت از مقام سخنگویی دولت موافقت کرده بود و از آن زمان تاکنون دولت دوازدهم بدون سخنگوی رسمی به فعالیت خود ادامه میداد که همین موضوع با انتقادات جناح‌های مختلف سیاسی همراه شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار