معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری دینی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری دینی است.

کد مطلب: ۹۱۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری دینی است

پانا گلستان:کمیته استانی بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان تشکیل شد.

سید خلیل حسینی در این جلسه با تاکید بر اینکه نام و یاد شهدا و ایثارگرانی که در دفاع مقدس مجاهدت کردند همیشه در جامعه زنده می ماند و آشنایی نسل آینده ساز با این حماسه ملی ضروری است گفت: سوم خرداد در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده و از این روز درس های بزرگی می توان گرفت.

وی در ادامه با اذعان به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: این جمله تاریخی امام (ره) سندی بر حقانیت ملت ایران و نشانه ی عنایت الهی است، چرا که انگیزه رزمندگان اسلام در این راه قرب الهی بود.

وی افزود: این حماسه نصرت الهی و یاد آور قهرمانانی است که با فتح آفرینی خود ضمن مسرت مردم فهیم و فداکار ایران، اوج رشادت و مردانگی را به رخ استکبار جهانی کشیدند.

حسینی در تشریح هدف از اجرای مراسم آزادسازی خرمشهر گفت: ترویج فرهنگ ولایتمداری، خودباوری دینی و حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس از اهداف آن است.

حسینی در بخش پایانی سخنان خود، تجلیل از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس، فضاسازی مناسب برای این ایام، تشکیل جلسات پرسش پاسخ و گفتمان های دانش آموزی با موضوع دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، دعوت از اولیای ایثارگر دانش آموزان و بیان خاطرات در مدارس همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی را از تعداد برنامه هایی که در این ایام اجرا خواهد شد، نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار