برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان شهرستان ها و مناطق استان لرستان

خرم آباد(پانا) - نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان ، روسا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان شهرستان ها و مناطق استان لرستان

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فضیلت رمضان ،آن را ماهی عنوان کرد که شبها و روزهای آن پر برکت است و لحظات آن چندین برابر ماههای دیگر است .

رضا زینی وند مقدم با اشاره به وجود شب قدر ،شب سرنوشت انسان و نزول قرآن ، گفت : بهتر است در این ایام برای هم دعا کنیم، همچنین مشکلات کشور و مشکلات مردم را مد نظر داشته باشیم .

وی با اشاره به نقش حساس و مهم حضور زنان در جامعه گفت: بانوان نیمی از جامعه ما نیستند بلکه کل جامعه هستند و از طرفی تربیت نسل آینده به دست آنهاست و نقش موثری در موفقیت افراد دارند .چرا که علاوه بر نقش تربیتی ، شاهد تلاش و کوشش آنان در عرصه های دیگر جامعه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : نقش و جایگاه زن در جامعه یک نقش بی بدیل و بی نظیر است و هر جا که مرد موفقی دیده شود قطعاً به دست مادر فکوری پرورش یافته است .

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در جوامع توسعه یافته ،درصد مشارکت زنان در جامعه می‌باشد .

فریبا گله دار تصریح کرد : زن و مرد دو بال توسعه هستند که بدون هر یک نمی توان به توسعه دست یافت.

وی تعلیم و تربیت دختران را در آموزش و پرورش به عنوان مادران آینده کشور حائز اهمیت دانست و گفت: هرچه در تربیت دختران موفق تر باشیم در تربیت نسل آینده موفق تر خواهیم بود .

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان گفت : وظیفه ما به عنوان مسئولان و کارشناسان امور زنان پررنگ کردن نگرش جنسیتی زنان و دختران در آموزش و پرورش می باشد .

وی هدف از این جلسه را توجیه دستورالعمل ها و طرح های ملی و استانی و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار