عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی : اصل چهل و چهارعبور ازدولت سالاری به مردم سالاری در حوزه سرمایه گذاری است

اسلامشهر(پانا) - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش نقش سرمایه انسانی در رونق تولیددر احمد آباد مستوفی در خصوص اقدامات مجلس با توجه به نیروی انسانی در حوزه کار گفت: موانع رونق تولیدو سرمایه گذاری ، نگاه منفی و بدبینانه به سرمایه گذار است

کد مطلب: ۹۱۳۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی : اصل چهل و چهارعبور ازدولت سالاری به مردم سالاری در حوزه سرمایه گذاری است

محمد علی وکیلی در سخنانی اظهارکرد: قوانینی وجودداردکه به جای تسهیل در تولیدو حمایت از کارآفرین و کارگر، ابهامات و مزاحمت‌های فراوانی خلق کرده است.

او اصل چهل و چهاررا یکی از راه‌های عبور از این موانع دانست و ادامه داد: بایدقوانین حمایتی نسبت به تولید، سرمایه گذار و جوامع کارگری اجرا کرد که شامل قوانین، بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و حمایت از کالای داخلی می باشد.

وکیلی تصریح کرد: فضای عمومی برآیند نگاه حاکمیت است به حوزه کار و فراهم کردن فضای مساعد برای کسب و کار یک اصل مهم به شمار می آید، لذا اگرمساعد نباشد قوانین حمایتی در حد شعار خواهد ماند.

او گفت: در این شرایط کنونی که بازار برای کالای داخلی مهیاست فرصتی تکرارنشدنی برای سرمایه گذاران و تولید داخلی است مشروط به این که کیفیت، بهره وری و رقابت پذیری را ارتقاء دهیم و همه این شاخص‌ها نیازمند تکنسین، علم، جلسات مشاوره و روابط دانشگاه با صنعت می باشد.

وکیلی تصریح کرد: حقوق کارگری ماحصل حق و زحمت کارگراست و زمانی برای او رضایت بخش خواهد بود که به این باور برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گفت و کردن در کلان کشور با ملت اثرگذار خواهد بود، اگر با ملت انعطاف نشان دهیم و مذاکره کنیم نیاز به مذاکره با دشمن نخواهد بود.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار