مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان خبرداد:

آمادگی‌ ۱۵ کانکس آموزشی در کالپوش برای برگزاری کلاس های درس در مهرماه

سمنان (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان گفت: برای استقرار سایت‌ موقت و آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه، ۱۵ کانکس برای برگزاری کلاس های درس تهیه می شود.

کد مطلب: ۹۱۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی‌ ۱۵ کانکس آموزشی در کالپوش برای برگزاری کلاس های درس در مهرماه

سعید هژبری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر ۵ فضای آموزشی با ۷۷۶ دانش آموز در منطقه کالپوش وجود دارد.

وی افزود: پیشنهاد داریم تا با واگذاری زمین ‌برای استقرار سایت‌ موقت و آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه، ۱۵ کانکس برای برگزاری کلاس های درس تهیه شود.

هژبری ادامه داد: یکی از راهکارهای موثر در منطقه، احداث مجتمع آموزشی متمرکز است.

وی تاکید کرد: برای احداث این‌ مجتمع آموزشی، ۲ فضای آموزشی ۶ کلاسه، یک‌ فضای آموزشی ۱۲ کلاسه، یک هنرستان ۶ کلاسه و یک خوابگاه ۳۶۰ نفره با مساحت ۸۸۰۰‌ متر مربع فضای آموزشی نیاز است و برای استقرار سایت دائم ‌مجتمع آموزشی در منطقه کالپوش بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع زمین و اعتبار ۲۲۰‌ میلیارد ریال نیاز است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم، امید می رود عملیات اجرایی احداث مجتمع‌ آموزشی در منطقه کالپوش، طی ۲۴ ماه آینده به سرانجام برسد و این ‌مجتمع به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی در پایان ابراز داشت: برای بهره مندی دانش آموزان از این فضای آموزشی، می توان مجتمع را در چندین فاز اجرا و به مرحله بهره برداری رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار