مدیر آموزش و پرورش سلماس:

نقش معلمان در بصرت افزایی جامعه ستودنی است

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت:معلمان جزو تاثیرگذار ترین افراد جامعه در بحث بصرت افرایی هستند.

کد مطلب: ۹۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، الهوردی قریشی، در نشست ستادی آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه یکی از شاخص های برجسته حماسه سیاسی است، اظهارداشت:در جامعه ما میان مردم، افراد و اقشاری مختلفی به عنوان مرجع فكری وجود دارند که از جایگاه بالای فرهنگی و اجتماعی برخوردارمی باشند كه معلمان از موثر ترین افراد در بحث بصیرت افزایی جامعه محسوب می شوند .
وی توجه به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری را رمز موفقیت دربرگزاری انتخابات پر شور و حماسی عنوان کرد و افزود: معلمان بیشترین سهم را در حفظ آرمان های امام (ره )و مقام معظم رهبری (مدظله عالی )و انقلاب اسلامی بر عهده دارند و بایستی همواره حامی و رهرو خط ولایت باشند.
مدیر آموزش و پرورش سلماس در ادامه با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع، استفاده از حسن خلق در انجام امور را ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و خاطرنشان کرد: حسن خلق در پیگیری امور مراجعین موجب خواهد شد تا از صالحین در نزد خداوند باشیم چرا که رضایت مندی خلق در نهایت به رضایت خداوند منتج خواهد شد.
قریشی رعایت نظم و انضباط بعنوان سرلوحه انجام کارها، داشتن ارتباطات قوی و احساس همدلی با دیگر همکاران ، رعایت اصل رازداری در امورات،حفظ حرمت ها و ارزش ها،اخلاق مداری،داشتن برنامه و آینده نگری دراین خصوص ، رعایت قانون و در مسیر قانون قدم برداشتن،حفظ بیت المال،صداقت درامورات،آرامش روحی، مساوات دربرخورد با طرف مقابل و مراجعه کنندگان و همکاران، هماهنگی درکارها، دلگرمی در امورات و مسئولیت پذیری را از جمله ویژگیهای فرهنگیان برشمرد.
گفتنی است نشست ستادی آموزش و پرورش سلماس باحضور مدیر ،معاونین و کلیه پرسنل ستادی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش سلماس برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار