رئیس آموزش و پرورش پیربکران: برای رسیدن به حد مطلوب و کیفیت عالی آموزشی به همراهی و کمک خیرین و مردم بزرگوار نیاز داریم

پیربکران (پانا) - نشستی با حضور خانواده خیر مدرسه ساز شادروان حاج سید علی بازار مرغی، دهیار، شورا و اعضای انجمن اولیا و مربیان در دفتر مدیر مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران: برای رسیدن به حد مطلوب و کیفیت عالی آموزشی  به همراهی و کمک خیرین و مردم بزرگوار نیاز داریم

در نشست خانواده خیر مدرسه ساز شادروان حاج سید علی بازار مرغی، دهیار، شورا و اعضای انجمن اولیا و مربیان رئیس اداره گفت: امروز مبنای جشنواره مدرسه خیرساز حاج سید علی بازار مرغی است. کسانی که با علاقه در امر تعلیم و تربیت سرمایه گذاری می کنند از صدقه جاریه برخوردار هستند. اگر بخواهیم جامعه بسیار خوب و عالی داشته باشیم باید به نوجوانان و جوانان جامعه به عنوان آیندگان و بزرگان این جامعه نگاه کنیم. از کسانی که بستر مناسبی برای آموزش فراهم کردند تشکر می نماییم. ما همه راهنما هستیم که مسیر را برای آیندگان هموار کنیم و به آنان کمک کنیم.

وی افزود: خیرین در این مسیر قدم های بلندی را جهت بهسازی و ایجاد فضا برداشتند. شعار "آموزش با کیفیت حق یکایک بچه ها است" یک شعار جهانی است. همه باید شرایطی را جهت ایجاد عدالت آموزشی و عدالت آموزشی برای بچه ها فراهم کنیم. ما در حد توان و وسع خود در تامین امکانات تلاش کردیم ولی برای رسیدن به حد مطلوب و کیفیت عالی نیاز به همراهی و کمک خیرین و مردم بزرگوار داریم.

مجتبی سهرابی ادامه داد: با توجه به رشد تکنولوژی امکانات بیشتری هم در آموزش و پرورش نیاز است. مدرسه یاران در کنار مدرسه در بحث کمک فکری و کمک مالی می توانند تلاش کنند. در بحث سند تحول بنیادین در ساختار آموزشی احتیاج به ابزارهای نوین نیاز می شود در نتیجه ورود یکسری رسانه و ابزار جدید در آموزش مورد نیاز است.

وی در پایان گفت: انشاءا... بتوانیم در کنار خیرین مسیری فراهم کنیم که جامعه بسیار خوبی را داشته باشیم و در رشد و شکوفایی آینده سازان کشور تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار